نخستین تیزر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد !

به تازگی نخستین تیزر رسمی فیلم Dune Part Two در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیاری از مخاطبین این فیلم را چشم انتظار گذاشته است.

استودیوهای برادران وارنر و لجندری تاریخ پخش تیزر فیلم Dune Part 2 را با انتشار پوستر و تیزر جدید فیلم اعلام کردند. گویا اولین تریلر از فیلم Dune Part Two بسیاری از مخاطبین را جذب خود کرده است. در ادامه جدید ترین تریلر فیلم Dune Part Two خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

نخستین پوستر رسمی فیلم Dune Part Two منتشر شد

نخستین تیزر رسمی فیلم Dune Part Two

نخستین تیزر رسمی فیلم Dune Part Two
جدید ترین تریلر فیلم Dune Part Two

همزمان با پوستر و تیزر فیلم، جدیدترین تصویر از آستین باتلر نیز منتشر شده است. تریلر کامل فیلم امروز منتشر می‌شود و فیلم 3 نوامبر (13 آبان) روی پرده نقره‌ای می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تکمیلی فیلم Dune Part Tow مشخص شد

فیلم Dune: Part Two مجددا توسط دنی ویلنوو کارگردانی می‌شود و تیموتی شالامی، زندیا، ربکا فرگوسن، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، زندیا، خاویر باردم، جاش برولین و استیون مک‌کینلی برای ایفای نقش‌های خود به این سری نیز بازگشته‌اند. کریستوفر واکن در نقش امپراطور شاددام چهارم، فلورنس پیو در نقش پرنسس ایرولان، آستین باتلر در نقش فید-راتا، لئا سیدو در نقش لیدی مارگات و سهیلا یعقوب در نقش شیشاکلی از بازیگران جدید فیلم هستند.

جدید ترین تریلر فیلم Dune Part Two

در ادامه می‌توانید اولین تریلر از فیلم Dune Part Two را ببینید:

کل داستان حول محور دولتی است که بر سیاره‌های مختلف حکمرانی می‌کند. پل می‌خواهد فریمن‌ها را از دست مردمی که خانه و منابعشان را گرفته، نجات دهد اما فکر نمی‌کند با چانی (زندیا) آشنا شود‌. ابتدا رویای این دختر برایش غیرواقعی بود تا زمانیکه او را در مقابل خود دید و رابطه این دو آینده دنیایشان را رقم می‌زند. پل سعی می‌کند انتقام خون پدرش را بگیرد و امپراطور را شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *