تاریخ انتشار فصل جدید برنامه کونوشانلار حسن جان کایا از Exxen

برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل جدید برنامه کونوشانلار حسن جان کایا (Konuşanlar) از پلتفرم Exxen همراه ما باشید. این برنامه طنز هر جمعه پخش خواهد شد.

تاریخ انتشار فصل جدید برنامه کونوشانلار حسن جان کایا (Konuşanlar)

این برنامه با نام سخنوران شناخته می‌شود. البته بهتر بود که به جای “سخنوران”‌ نام دیگری برای این برنامه انتخاب می‌شد. کلاس درس را تصور کنید که در آن مبصر کلاس، اسامی دانش‌آموزان بدها بر روی تخته می‌نویسد. لیست خوب‌ها و بدها و یا شلوغ‌ها! این برنامه به نوعی اشاره دارد به شاگردهای شلوغ کلاس! افرادی که هر شلوغ کاری در زندگی‌شان کرده باشند و باعث خنده مخاطب شوند یک ضرب در دریافت کرده و هرکه شلوغ تر باشد و ضرب های بیشتر بگیرد، برنده است.

در بسیاری از کشورها برنامه حسن جان کایا تماشا می‌شود و مخاطب بسیار به آن عادت می‌کند. لحظه‌ای که به دنبال سرگرمی هستید، حالتان خوش نیست و یا می‌خواهید دقایقی لذت ببرید، تماشای این برنامه پیشنهاد می‌شود.

“هر انسان یک روایت متفاوت، و هر روایت یک قهقهه متفاوت”

این جمله خط اصلی برنامه حسن جان کایا را مشخص می‌کند. حسن جان کایا کمدین ترک با هدف شنیدن روایت‌های مختلف انسان‌ها و خندیدن به آن‌ها، برنامه سخنوران را آغاز کرد و در این مسیر نیز بسیار موفق شد. در واقع هدف آشتی با خود است! باید بدانی نقطه های تاریک تو در کجا هستند و بتوانی با آن‌ها مزاح کنی! در این صورت می‌توانی زندگی بهتری داشته باشی. این فلسفه حسن جان کایا است.

زمان پخش فصل 4 برنامه کونوشانلار حسن جان کایا : جمعه ۱۷ شهریور

تیزر فصل جدید کونوشانلار حسن جان کایا

تیزر فصل جدید کونوشانلار حسن جان کایا مروری از لحظات خنده دار برنامه‌های قبل است و زمان پخش فصل 4 برنامه کونوشانلار حسن جان کایا را اطلاع رسانی می‌کند.


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *