بیوگرافی حسن جان کایا کمدین ترک و دانلود خنده‌دارترین پارت‌های برنامه Konuşanlar

برای آشنایی با بیوگرافی حسن جان کایا و دانلود خنده دارترین پارت های سخنوران، برنامه حسن جان کایا در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

درباره برنامه حسن جان کایا Konuşanlar

“هر انسان یک روایت متفاوت، و هر روایت یک قهقهه متفاوت”

این جمله خط اصلی برنامه حسن جان کایا را مشخص می‌کند. حسن جان کایا کمدین ترک با هدف شنیدن روایت‌های مختلف انسان‌ها و خندیدن به آن‌ها، برنامه سخنوران را آغاز کرد و در این مسیر نیز بسیار موفق شد.

در بسیاری از کشورها برنامه حسن جان کایا تماشا می‌شود و مخاطب بسیار به آن عادت می‌کند. لحظه‌ای که به دنبال سرگرمی هستید، حالتان خوش نیست و یا می‌خواهید دقایقی لذت ببرید، تماشای این برنامه پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی حسن جان کایا

بیوگرافی حسن جان کایا
بیوگرافی حسن جان کایا

بهتر بود که به جای “سخنوران”‌ نام دیگری برای این برنامه انتخاب می‌شد. کلاس درس را تصور کنید که در آن مبصر کلاس، اسامی دانش‌آموزان بدها بر روی تخته می‌نویسد. لیست خوب‌ها و بدها و یا شلوغ‌ها! این برنامه به نوعی اشاره دارد به شاگردهای شلوغ کلاس! افرادی که هر شلوغ کاری در زندگی‌شان کرده باشند و باعث خنده مخاطب شوند یک ضرب در دریافت کرده و هرکه شلوغ تر باشد و ضرب های بیشتر بگیرد، برنده است.

در واقع هدف آشتی با خود است! باید بدانی نقطه های تاریک تو در کجا هستند و بتوانی با آن‌ها مزاح کنی! در این صورت می‌توانی زندگی بهتری داشته باشی. این فلسفه حسن جان کایا است.

همه چیز درباره برنامه کونوشانلار

همه چیز درباره برنامه کونوشانلار
بیوگرافی حسن جان کایا

konuşanlar hasan can مشابه یک استندآپ مخاطب محور است. یعنی چه؟ در این برنامه تعدادی مخاطب مانند تماشاچیان تئاتر حضور دارند. حسن جان سوال‌هایی از آن‌ها در رابطه با خودشان، خاطرات خرابکاری‌هاشان و فانتزی‌های مخاطبان می‌پرسد.

هدف از این سوال‌ها و گفت‌وگوها قبول ضعف‌ها و ابعاد مخفی انسان‌هاست. حسن جان می‌گوید انسان باید به ضعف‌ها و خاطراتش بخندد تا بتواند رشد کند. حسن جان به عنوان محور اصلی برنامه سوال‌ها را مطرح می‌کند و با توجه به پاسخ‌ها شوخی‌ می‌کند. این واکنش‌های زیرکانه حسن‌جان میزان دریافت خنده را چند برابر می‌کند.

کونوشانلار فارسی, بیوگرافی حسن جان کایا

البته که مخاطب نقش اصلی را دارد، اما اگر مخاطب هم همراه نشود، خود کایا برنامه را به خوبی می‌چرخاند. بعد از دقایقی گفت‌وگو، مهمانانی که ظرفیت بیشتری داشته باشند و بخواهند بیشتر صحبت کنند به عنوان شرکت کننده بر روی صحنه می‌آیند.

هر شرکت کننده که باعث خنده بیشتر شود یک امتیاز دریافت می‌کند. نهایتا کسی که امتیاز بیشتری دریافت کند، برنده یک بلیط کنسرت می‌شود. گاهی افراد مشهور نیز به عنوان مهمان به این برنامه دعوت می‌شوند.

حسن جان کایا بیوگرافی
حسن جان کایا بیوگرافی

سعی شد همه چیز درباره برنامه کونوشانلار توضیح داده شود، اما تا تماشا نکنید متوجه کل جریان نخواهید شد. لینک دانلود برنامه حسن جان با زیرنویس فارسی (خنده دارترین پارت های برنامه سخنوران) در انتهای مطلب پیوست شده است.

زمان پخش برنامه حسن جان کایا

حسن جان کونوشانلار
حسن جان زیرنویس فارسی, حسن جان کونوشانلار

برنامه کونوشانلار در سال 2021 موفق به کسب جایزه بهترین برنامه پلتفرم دیجیتالی در جشنواره پروانه طلایی شد. این برنامه هر جمعه شب ساعت 24، از پلتفرم دیجیتالی اکسن (Exxen) منتشر می‌شود.

حسن جان کایا بیوگرافی

خنده دارترین پارت های برنامه سخنوران
خنده دارترین پارت های برنامه سخنوران

اگر بخواهیم بیوگرافی حسن جان کایا را بررسی کنیم باید بگوییم حسن جان متولد 1989 میلادی است و 32 سال دارد. حسن جان کایا کمدین ترک در محله گون‌گورن استانبول به دنیا آمده است. از سال 2018 تا کنون فعالیت جدی خود را آغاز کرده و از سال 2019 نیز محبوبیت کسب کرده است.

او ابتدا در کافه‌ها و مکان‌های مرتبط با سرگرمی استندآپ اجرا می‌کرد. استنداپ حسن جان تا حد مطلوبی مخاطب داشت و اکثر مواقع پیدا کردن بلیت کار دشواری بود. بعد از مدتی در شرکت آجون ایلیجالی مشغول به کار شد؛ اما بعد از فوت پدرش مجبور بود کارش را رها کند و درگیر یک سری مسائل شخصی شد.

حسن جان کایا اکسن
بیوگرافی حسن جان کایا

بعد از گذشت مدتی برنامه‌ سخنوران به ترکی konuşanlar از طریق یوتیوب منتشر شد. از همان آغاز مخاطبان بسیاری جذب این برنامه شدند و بسیاری از مردم ترکیه به عنوان مخاطب مهمان در برنامه حسن جان کونوشانلار شرکت کردند. کلیپ خنده دار حسن جان کایا فضای اینستاگرام را نیز پر کرد.

یک روز یکی از دوستان آجون ایلیجالی (صاحب شبکه TV8 ترکیه) برنامه حسن جان را به وی نشان داد، او نیز پتانسیل را در حسن جان دید و خیلی سریع دعوت به همکاری کرد. از سال 2020 برنامه طنز ترکیه ای سخنوران از پلتفرم دیجیتالی آجون، یعنی اکسن (Exxen) به نمایش در آمد. برنامه حسن جان کایا اکسن را پر از مخاطب کرد، چرا که این برنامه واقعا پرمخاطب است.

زمان پخش برنامه حسن جان کایا
زمان پخش برنامه حسن جان کایا

لینک دانلود مصاحبه حسن جان کایا + بیوگرافی

در کنار برنامه konuşanlar hasan can او در یک سیت کام به نام “Bir Yeraltı Sit-com’u” نیز به عنوان بازیگر حضور داشت. این برنامه نیز از اکسن به نمایش در آمد.

استنداپ حسن جان کایا در اوسس ترکیه

حسن جان زیرنویس فارسی
حسن جان زیرنویس فارسی, استنداپ حسن جان کایا در اوسس ترکیه

حسن جان کایا در ویژه برنامه سال نو میلادی (2020) اوسس ترکیه حضور داشت و استندآپ اجرا نمود. در همان مدت کوتاهی که بر روی صحنه بود مخاطب را خنداند و شوخی‌های جالبی با حادثه و آجون ایلیجالی کرد. از طریق لینک دانلود اجرای حسن جان در اوسس ترکیه می‌توانید استندآپ او را تماشا کنید:

لینک دانلود اجرای حسن جان در اوسس ترکیه

خنده دارترین پارت های حسن جان کایا با زیرنویس فارسی

حسن جان کونوشانلار
حسن جان کونوشانلار

خنده دارترین پارت های برنامه سخنوران را با زیرنویس فارسی از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید. کافی است در کانال عضو شده و از قسمت جستجو عبارت “برنامه سخنوران” را جست و جو نمایید و یا هشتگ “#حسن_جان_کایا” را دنبال کنید، تا به فایل دانلود برنامه حسن جان با زیرنویس فارسی دسترسی داشته باشید.

پارت‌هایی از برنامه حسن جان زیرنویس فارسی شده را می‌توانید دانلود و از تماشای آن ریسه روید.

لینک کانال برای دانلود کلیپ خنده دار حسن جان کایا کونوشانلار فارسی

برنامه طنز ترکیه ای حسن جان کایا اکسن
برنامه طنز ترکیه ای حسن جان کایا اکسن

برنامه طنز ترکیه ای حسن جان کایا اکسن
برنامه طنز ترکیه ای حسن جان کایا اکسن

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی حسن جان کایا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *