معرفی سریال ترکی Köpük (کف) + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران

در سریال ترکی Köpük (کف)، کان ییلدیریم و بیران داملا ییلماز همبازی شده‌اند. فیلمبرداری جدیدترین سریال شبکه FOX ترکیه آغاز شده است.

سریال جدید کان ییلدیریم که در آخرین حضور خود در سریال سپاهی به ایفای نقش می‌پرداخت، مشخص شد. این بازیگر بعد از پروژه‌های بسیاری که به او ارسال می‌شد، بالاخره تصمیم خود را گرفت. فیلمبرداری سریال کف با بازی کان ییلدیریم ، جلسه تمرین و سناریو خوانی آن آغاز شد.

 سریال ترکی Köpük

سریال ترکی Köpük
سریال ترکی Köpük

بازیگر سریال سیب ممنوعه، کومرو در سریال Köpük نیز حضور خواهد داشت. کان ییلدیریم که با پینار دنیز رابطه دارد، بعد از تعطیلات تابستانی بلندی که با وی گذراند، تصمبم دارد در این سریال جدید هنرنمایی کند و پارتنر او بیران داملا ییلماز است.

سریال جدید بیران داملا ییلماز بعد از نقش جنجالی او در سریال سیب ممنوعه، سریال کف خواهد بود. زمان پخش سریال ترکی کف هنوز مشخص نیست، اما به زودی مراحل تولید آغاز خواهد شد. بیران قبل از اینکه پیشنهاد بازی در سریال کف را بپذیرد، به عنوان بازیگر مهمان در قسمت اول سریال عشق بی حد و مرز حضور داشت.

کورای کریم اوغلو کارگردانی سریال “کوپوک” را بر عهده دارد. این سریال که داستان آن در تارلاباشی می‌گذرد توسط دنیز کاراوغلو، فوات مته و اوزدن سلیم کارادانا نوشته شده است. تنها خلاصه داستان سریال ترکی کف که در دست است، همین است که ماجرا در منطقه تارلاباشی فیلمبرداری خواهد شد.

سرای کایا نقش “مژده”، سارپ آکایا نقش “وکیل فاروک”، صحرا شاش در نقش “نیهال”، مروه چاعیران “گونجا”، ادیپ تپلی “بیلی”، جم شوکت “جونیت”، اوموت کایا در نقش “اردال” و قدیر چرمیک در نقش “ضیا”، از دیگر بازیگران سریال Köpük هستند که با ژانر درام و اکشن به زودی از Fox پخش می‌شود.

بازیگران سریال Köpük

کان ییلدیریم

کان ییلدریم متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۶ در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته بازاریابی از دانشگاه londra Brunel می‌باشد که از ۲۷ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با سریال «اولان استانبول» (Ulan Istanbul) به شهرت رسید.

بیران داملا ییلماز

بیران داملا ییلماز بازیگر ترک متولد ۲۸ ژوئن ۱۹۹۷ در شهر استانبول است. وی از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۵ در سریال غنچه های زخمی در نقش ایلول، در سال ۲۰۱۹ در سریال آشیانه دلم (Canevim)، در سال ۲۰۲۰ در سریال سد (Baraj) و در سریال معجزات عشق در نقش میزگین به ایفای نقش پرداخت. آخرین هنرنمایی او در فصل پنجم و ششم سریال سیب ممنوعه در نقش کومرو بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *