اتحادیه بازیگران هالیوود بر سر قرارداد سه‌ساله‌ با استودیو‌ها به توافق رسیدند

شب گذشته، اتحادیه بازیگران هالیوود ، بر سر قرارداد سه‌ساله‌ با استودیو‌ها به توافق رسیدند. ارزش این توافق، یک میلیارد دلار است.

اعتصابات 118 روزه بازیگران هالیوود (SAG-AFTRA)، باعث اتفاقات خوبی شد و این اتحادیه، در برابر استودیوها و پلتفرم‌های استریم به توافق رسیدند. رهبران این اتحادیه اعلام کردند که توافق موقت سه ساله است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اتحادیه بازیگران هالیوود بر سر قرارداد سه‌ساله‌ با استودیو‌ها به توافق رسیدند

توافق اتحادیه بازیگران و نویسندگان ، با «شروط بی‌سابقه» و «مقیاسی فوق‌العاده» همراه است. گروه مذاکره‌کننده، اظهار کردند که جزئیات دقیق توافق تا پس از بازبینی توسط هیأت ملی اتحادیه بازبینی، منتشر نخواهند شد.

اتحادیه بازیگران هالیوود
اتحادیه بازیگران هالیوود

استودیوها و پلتفرم‌های استریم (AMPTP)، قبلاً اعلام کرده بودند که این توافق «بزرگترین افزایش دستمزد قرارداد-به-قرارداد در تاریخ اتحادیه» است و شامل «پارادایم‌های جدیدی» می‌شود. در روزهای اخیر، گزارش شده بود که به دستیابی به این توافق نزدیک شده و استودیوها «بهترین و آخرین» پیشنهاد خود را ارائه داده‌اند.

با توجه به این توافق، اعضای اتحادیه SAG-AFTRA ، از پخش آثار در پلتفرم‌های استریم پاداش دریافت می‌کنند و حداقل دستمزدهای آن‌ها نیز افزایش می‌یابد. همچنین، سقف بیمه سلامت و حقوق بازنشستگی آن‌ها نیز با رشد روبرو خواهد شد و دستمزد بازیگران افزایش می‌یابد. اعضای اتحادیه نیز، در برابر تهدید هوش مصنوعی حفاظت می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توافق سه ساله اتحادیه بازیگران با استودیوها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *