تریلر رسمی فیلم The Flash منتشر شد !

در مراسم Super Bowl که بامداد امروز پخش شد، تریلر رسمی فیلم The Flash که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های ابرقهرمانی 2023 می‌باشد، به انتشار رسید.

بلاخره، بامداد امروز، در مراسم سوپر بول، از فیلم جدید و مورد انتظار کمپانی دی سی، که فلش نام دارد، رونمایی شد. این فیلم، یکی از آثاری می‌باشد که در سال 2023 اکران می‌شود و از جمله فیلم‌هایی است که به بسیاری از طرفداران دنیای دی سی منتظر آن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2023

بهترین سریال های 2023

بهترین فیلم های 2023

تریلر رسمی فیلم The Flash

در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم فلش را ببینید:

فیلم The Flash، در نظر گرفته شده که سیزدهمین قسمت از DC Extended Universe (DCEU) باشد. این فیلم را اندی موشیتی بر اساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون کارگردانی کرده است و ازرا میلر در نقش بری آلن، فلش در کنار ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کیرسی کلمونز بازی می‌کند. در این فیلم، بری برای جلوگیری از قتل مادرش که عواقب ناخواسته‌ای به همراه دارد، به گذشته سفر می‌کند.

با تأیید کمپانی دی سی، در این فیلم، از مولتی ورس نیز استفاده شده و ما شاهد بتمن بن افلک، و بتمن مایکل کیتون هستیم که در تیزر فیلم فلش نیز حضور داشتند. همچنین جیمز گان که مدیر جدید بخشی از آینده‌ی این کمپانی است، از این فیلم، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دی سی یاد کرد.

اولین تریلر فیلم The Flash

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *