بهترین سریال های 2023 ؛ معرفی 22 تا سریال 2023 خارجی جدید + [تاریخ اکران و ژانر]

بهترین سریال 2023 که تا کنون منتشر شده است، کدام سریال است؟ کدام کشور توانسته است پرچم ساخت بهترین سریال های 2023 را در دست داشته باشد؟

هر سال وقتی به ماه آبان و آذر می‌رسیم بسیاری از دوست‌داران سینما و سریال به دنبال بهترین سریال امسال 2023 هستند تا با تماشای آن‌ها لذت دو علم را ببرند. پیش‌تر فهرستی از بهترین فیلم‌های 2023 نیز توسط تیم تحریریه فیگار شده بود.

امید می‌رود که در سال ۲۰۲۳ میلادی به شکلی پیش رود که علاقه‌مندان به دنیای سریال بتوانند آثاری بسیار جذاب و تماشایی را مشاهده کنند. البته فعلا تمام سریال‌های سال آینده میلادی مشخص نیستند چرا که پیش‌بینی تاریخ پخش سریال‌ها بسیار دشوار است. از بین بهترین سریال های سال 2023 کدام یک محبوب شماست؟ نام آن را با ما به اشتراک بگذارید. شما از بین جدیدترین سریال های 2023 و بهترین سریال‌های 2022 کدام را ترجیح می‌دهید؟

مقالات مکمل:

بهترین سریال‌های اکشن و رزمی 2023

 بهترین سریال های 2023

streaming shows 2023

بهترین سریال های 2023
بهترین سریال های 2023

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن و رزمی 2023

بهترین فیلم‌های 2023

از فرنچایز مارول و جنگ ستارگان تا اقتباس‌ها از بازی‌های ویدیویی، در سال ۲۰۲۳ سریال‌های بسیار جذابی برای علاقه‌مندان به دنیای سریال پخش خواهند شد. نتفلیکس (Netflix) پلتفرم و شرکت تولید محتوایی آمریکایی است که طی سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. سالانه فیلم‌ها و سریا‌ل‌های زیادی از این شبکه پخش می‌شود.

سریال های 2022 که منتشر شدند بسیار خوب بودند. بهترین سریال امسال تا به امروز از بین آثاری که پخش شدند، سریال‌هایی مثل سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) و سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (Lord of the Rings: The Rings of Power) جزء بهترین‌ها بودند.

اما در سایت فیگار فهرستی از بهترین سریال های تاریخ جهان نیز برای شما تهیه شده است. از نظر شما بهترین سریال های جهان کدام سریال‌ها هستند؟ گیم آو ترونز، سرقت پول، هابیت، the leftovers و… از جمله بهترین‌ها هستند.

نتفلیکس به عنوان استریم ارائه دهنده برترین فیلم‌ها و سریال‌ها، هر ساله سریال‌های اورجینال بسیاری نیز می‌سازد. برای آشنایی با سریال های ۲۰۲۳ نتفلیکس ، به مقاله پیوست شده رجوع نمایید. سریال های 2023 کره ای و سریال های 2023 ترکی نیز جزء محبوب‌ترین سریال‌ها در ایران هستند.

علمی تخیلی و ابرقهرمانی

The Last of Us

بهترین سریال ها در سال 2023

  • تاریخ پخش: ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ (یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱)
  • پخش‌کننده: شبکه اچ‌بی‌او
  • دانلود از تلگرام

آخرین بازمانده از ما یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی از بهترین سریال های 2023 است که توسط اچ‌بی‌او پخش شد. این مجموعه تلویزیونی بر پایه سری بازی‌های آخرین بازمانده از ما ساخته ناتی داگ ساخته شده‌است. این مجموعه بر پایه یک ادبیات داستانی رستاخیزی و پسارستاخیزی می‌باشد و فیلم‌برداری آن در ژوئیه ۲۰۲۱ در آلبرتا شروع شد. نیل دراکمن نویسنده و کارگردان خود بازی نیز در این مجموعه به عنوان نویسنده حضور دارد.

Loki

بهترین سریال های 2023

  • تاریخ پخش: ۶ اکتبر ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین دیزنی پلاس

فصل اول سریال «لوکی» برای اولین بار به معرفی مسئله مولتی‌ورس در دنیای سینمایی پرداخت. در این سریال به مسائل دیگری همچون نسخه‌های متفاوت از شخصیت‌های اصلی، جهان‌های چندگانه و همچنین توانایی سفر بین جهان‌های مختلف اشاره شده بود.

همین موضوعات مرتبط به مولتی‌ورس نیز پایه و اساس فاز چهارم، پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌روند و در فیلم‌ها و سریال‌های بعدی نیز به آن‌ها پرداخته شد. در فصل دوم سریال «لوکی»، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بار دیگر نقشش به عنوان لوکی را بازی می‌کند و حالا او باید با پیامدهای اتفاقات پایانی فصل اول و همچنین شخصیت شرور و خطرناکی به نام کانگ فاتح روبه‌رو شود.

پس از دزدیده شدن مکعب کیهانی یا تسرکت، لوکی به سرزمین جدیدی می‌رود ولی پس از چند دقیقه توسط سازمان مغایرت‌های زمانی دستگیر می‌شود. در ادامه این داستان، هدف اصلی آنها پیدا کردن شخصی است که سازمان مغایرت زمانی را به‌وجود آورده و خط زمانی را کنترل می‌کند.

The Witcher

بهترین سریال های 2023

  • تاریخ پخش: زمستان ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

فصل سوم سریال فانتزی ویچر از بهترین سریال های 2023 با نقش‌آفرینی هنری کویل (Henry Cavill) در نقش گرالت از ریویا متشکل از هشت قسمت بود. هواداران این سریال حاالا منتظر فصل 4 ویچر هستند.

یک مینی‌سریال پیش‌درآمد، تحت عنوان ویچر: منشأ خون، در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ به‌نمایش درآمد. گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آن‌ها ویچر می‌گویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند.

The Boys

بهترین سریال های 2023

  • تاریخ پخش: اواخر سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین آمازون پرایم

فصل سوم سریال «پسران» از در ۳ ژوئن ۲۰۲۲ پخش شد. جنبه‌ای خونین‌تر و خشن‌تر از ابرقهرمانان را برای مخاطبان به نمایش گذاشت و مطمئنا این روند در فصل چهارم سریال نیز ادامه خواهد داشت، به خصوص آنکه حالا هوملندر و رایان در کنار یکدیگر هستند. نقد فصل 3 سریال پسران را در فیگار بخوانید.

فصل‌های قبلی سریال «پسران» همگی در فاصله زمانی یک ساله پخش شدند و از همین رو، امید می‌رود که فصل چهارم سریال نیز از همین روند پیروی کند و بیننده‌ها در سال ۲۰۲۳ میلادی شاهد فصل چهارم این اثر ابرقهرمانی و جذاب باشند.

Black Mirror

بهترین سریال های سال 2023
فصل 6 Black Mirror در دسته بهترین سریال های سال 2023
  • فصل مورد انتظار: فصل ششم
  • سازنده: چارلی بروکر (Charlie Brooker)
  • تاریخ احتمالی پخش: ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳

سریال آینه سیاه از جمله سریال‌های آنتولوژی است که از سال 2011 تاکنون طی 5 فصل و 22 قسمت منتشر شده است. فصل 6 این اثر از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۳ آغاز به پخش نمود. داستان سریال، آینده را نشان می‌دهد که به وسیله تکنولوژی شکل عجیبی به خود گرفته است.

سازنده سریال چارلی بروکر در مورد عنوان سریال به روزنامه گاردین گفت:

اگر تکنولوژی مخدر است و انسان را نشئه می‌کند، پس دقیقاً اثرات جانبی این ماده مخدر چیست؟ این فضای بین لذت و ناآرامی جایی است که آینه سیاه، سریال درام جدید من، قرار است درباره‌اش حرف بزند.

The Flash

بهترین سریال های 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل نهم
  • تاریخ احتمالی پخش: ۸ فوریه ۲۰۲۳

تاریخ پخش فصل نهم و نهایی سریال The Flash که از بهترین سریال های 2023 قرار است باشد، مشخص شد: اخیراً شبکه «سی‌دابلیو» اعلام کرده فصل نهم سریال فلش (The Flash) که قرار است آخرین فصل این مجموعه باشد در ماه فوریه پخش خودش را آغاز می‌کند.

داستان سریال به این صورت بود که پس از اصابت صاعقه، بری آلن از کما بیدار شده و متوجه می‌شود که به او قدرت سرعت فوق العاده، تبدیل شدن به فلش و مبارزه با جنایت در شهر مرکزی داده شده است.

Arcane

بهترین سریال های 2023

در داستان این سریال از بهترین سریال های 2023 ، علاوه بر آشنایی با گذشته دو تا از محبوب‌ترین شخصیت‌های بازی، به شکاف طبقاتی دو شهر پیلتور و زائون نیز پرداخته می‌شود. زائون پایین شهر محسوب می‌شود و پیلتور محله بالانشین‌ها است. در این درگیری طبقاتی بین دو شهر، بسیاری از زندگی‌ها نابود می‌شوند.

نقد فصل اول سریال Arcane (آرکین)

تاریخ انتشار فصل 2 سریال Arcane

Foundation

بهترین سریال 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • سازنده: دیوید اس. گویر و جاش فریدمن
  • تاریخ احتمالی پخش: ۲۳ تیر 1402

سریال بنیاد (Foundation) از روی مجموعه کتاب‌هایی به همین نام به قلم «آیزاک آسیموف» اقتباس شده است، فصل اول این سریال نقدهای مختلفی را از طرف منتقدین دریافت کرد اما موفق شد که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این شبکه بشود.

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال از بهترین سریال های 2023 ایفای نقش می‌کنند می‌توان اشاره کرد به: «چیپو چونگ»، «ترنس مان»، «لائورا برن»، «لی پیس» و «جرد هریس». همچنین در این فصل چند بازیگر جدید نیز به این سریال اضافه شده اند که عبارتند از: «الا ری اسمیت»، «دیمیتری لئونیداس»، «بن دنیلز»، «هولت مک‌کالانی»، «میکل پرشبرانت» و «نیمرات کور».

عاشقانه، کمدی، درام و تینیجری

Never Have I Ever

بهترین سریال های 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل چهار
  • سازندگان: میندی کالینگ (Mindy Kaling) و لانگ فیشر (Lang Fisher)
  • تاریخ احتمالی پخش: 8 ژوئن 2023

فصل چهارم سریال تلویزیونی کمدی و درام نوجوانان آمریکایی هرگز تا به حال نداشته‌ام از بهترین سریال های 2023 است. این مجموعه در ۲۷ آوریل ۲۰۲۰ در نتفلیکس اجرا شد و درباره یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی هندی است که با مرگ پدرش سر و کار دارد. این سریال نظرات بسیار مثبتی دریافت کرده‌است.

تاکنون 3 فصل و 30 قسمت آن پخش شده است و فصل چهارم و نهایی آن نیز در 8 ژوئن 2023 پخش شد. داستان این اثر از درباره دختری به نام شرمن اوکس است باید زندگی خود را تغییر دهد اما با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود.

Elite

بهترین سریال های 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل هفتم
  • سازندگان: کارلوس مونترو (Carlos Montero) و داریو مادرونا (Darío Madrona)
  • بازیگران: ماریا پدراسا، ایتزان اسکامیا، میگل برناردو و…
  • تاریخ احتمالی پخش: 20 اکتبر 2023

از بهترین سریال های نتفلیکس 2023 که به زودی فصل جدید آن پخش خواهد شد، سریال الیت است. تاکنون 6 فصل و 48 قسمت از این اثر پخش شده است. داستان درباره سه نوجوان از طبقه متوسط محصل در این مدرسه است که بورس شده‌اند اما دیگر دانش آموزان به خاطر ثروت خانواده در این مدرسه تحصیل می‌کنند.

Sweet Magnolias

بهترین سریال های 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • توسعه‌دهنده: شریل جی اندرسون (Sheryl J. Anderson)
  • بازیگران: جوانا گارسیا سوییشر، بروک الیوت، هدر هدلی و…
  • تاریخ احتمالی پخش: 20 جولای 2023

از سریال‌های عاشقانه نتفلیکس باید به مگنولیای شیرین اشاره کنیم‌. این سریال از بهترین سریال های 2023 براساس رمانی به همین نان اثر شریل وود (Sherryl Woods) ساخته و از سال 2020 شروع به پخش شد‌.

تاکنون دو فصل و 20 قسمت از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز برای تابستان 2023 تمدید شد. داستان این اثر درباره سه زن است که از کودکی باهم دوست بوده‌اند و اکنون نیز در سختی‌های زندگی کنارهم هستند.

I Think You Should Leave with Tim Robinson

بهترین سریال های 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • سازندگان: تیم رابینسون، زک کانین (Zach Kanin)
  • تاریخ احتمالی پخش: 30 می 2023

کمدی نمایشی فکر می‌کنم باید همراه تیم رابینسون بروی نیز از سریال های جدید نتفلیکس است که در دسته بهترین سریال های 2023 قرار خواهد گرفت. تاکنون دو فصل از این اثر منتشر شده و فیلم‌برداری فصل سوم آن نیز تا پایان 2022 به اتمام رسید. سریال تیم رابینسون معروف را نشان می‌دهد که در هر قسمت سعی دارد به هرکسی کمک کند تا به هدفی که باید برسد.

Ted Lasso

سریال جدید امسال
Ted Lasso سریال جدید امسال
  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • تاریخ پخش: 15 مارس ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس

سریال جدید امسال فصل سوم تد لسو است که قطعا در دسته بهترین سریال های 2023 قرار می‌گیرد. تد لسو سریال بسیار موفق و جذاب سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که علاوه بر بدست آوردن توجه مخاطبان بسیار زیاد، توانست جوایز مختلفی را بدست بیاورد و تحسین منتقدان را برانگیزد.

مالک جدید یک باشگاه لیگ برتری انگلیس برای انتقام از همسر خودش که عاشق این باشگاه است یک مربی فوتبال آمریکایی (تد لسو) را با وجود اینکه هیچ تجربه ای در فوتبال حرفه ای ندارد به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌کند اما تد لسو برخلاف انتظارات ظاهر می‌شود و برای بقاء تیم تلاش می‌کند.

Only Murders in the Building

سریال جدید امسال

  • فصل مورد انتظار: فصل سوم
  • تاریخ پخش: 8 آگوست ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین هولو

سریال “فقط قتل‎‌های درون ساختمان” به هنگام پخش خود در سرویس آنلاین هولو در سال ۲۰۲۱ میلادی توانست تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان را از آن خود کند. سلنا گومز (Selena Gomez)، استیو مارتین (Steve Martin) و مارتین شورت (Martin Short) در نقش‌های اصلی سریال هنرنمایی کرده‌اند. فصل سوم این سریال نیز به همن ترتیب در دسته بهترین سریال های 2023 قرار می‌گیرد.

در پی یک خودکشی رخ داده در یک ساختمان، سه نفر از اعضای ساختمان با تصور به اینکه قتلی صورت گرفته است با ایجاد یک پادکست رادیویی و پیدا کردن سرنخ ها در تلاش برای پیدا کردن قاتل در می‌آیند و تمامی اعضای ساختمان به نوعی مضنون این سه نفر قرار می‌گیرند.

Queen Charlotte: A Bridgerton Story

بهترین سریال های جدید در سال 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل اول
  • تاریخ پخش: 4 می ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

به دنبال موفقیت سریال بریجرتون (Bridgerton)، سرویس آنلاین نتفلیکس دستور ساخت نسخه‌ای فرعی از آن تحت عنوان سریال «ملکه شارلوت: داستانی از بریجرتون» را صادر کرده است که داستان جوانی‌های شخصیت ملکه شارلوت را به نمایش در می‌آورد.

هشت خواهر و برادر خانواده قدرتمند بریجرتون شامل: آنتونی، بندیکت، کالین، دفنی، الویس، فرنچسکا، گرِگری و هایاسنت در دوره نیابت سلطنت، در جامعه لندن در جستجوی عشق هستند درحالی که توسط دوستان و رقبای خود محاصره شده‌اند. در ادامه نوشتار معرفی بهترین سریال های 2023 همراه ما باشید.

Heartstopper

بهترین سریال 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • کارگردان: یوروس لین (Euros Lyn)
  • بازیگران: کیت کانر، جو لاک، ویلیام گائو
  • تاریخ احتمالی پخش: 3 آگوست 2023

فصل اول سریال نفس گیر براساس رمان آلیس عثمان (Alice Oseman) شامل 8 قسمت در سال 2022 منتشر شد. فصل دوم آن نیز در 3 آگوست 2023 به نمایش درآمد و در دسته بهترین سریال های 2023 قرار گرفت. ساخت فصل سوم این سریال نیز تایید شده است. داستان این سریال درباره دو همکلاسی دبیرستان به نام‌های چارلی و نیک است.

The Makanai: Cooking for the Maiko House

از بهترین سریال های جهان در سال 2023
از بهترین سریال های جهان در سال 2023

تریلر رسمی سریال The Makanai: Cooking for the Maiko House منتشر شد. هیروکازو کوریدا (نویسنده و کارگردان فیلم Shoplifters) از کارگردانان و نویسندگان این سریالِ درامِ ژاپنی می‌باشد.

سریال در روایت خودش کیو را دنبال می‌کند که در خانه‌ای که با مایکو (گیشاهای شاگرد) با هم زندگی می‌کنند، تبدیل به یک ماکانای (فردی که غذا می‌پزد) می‌شود. این سریال 9 قسمتی براساس مانگای Maiko-san Chi no Makanai-san ساخته شده است.

انتشار: ١۴٠١/١٠/٢٢

ترسناک، جنایی، معمایی، روانشناختی و دلهره‌آور

You

بهترین سریال های 2023

  • تاریخ پخش بخش اول: ۱۰ فوریه سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱)
  • تاریخ پخش بخش دوم: ۱۰ مارس ۲۰۲۳ (جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱)
  • پخش‌کننده: سرویس آنلاین نتفلیکس

تو یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی است که توسط گرگ برلانتی و سرا گمبل ساخته شده‌. تهیه‌کننده این مجموعه نیز بر عهده استودیوهای تلویزیون برادران وارنر است. فصل نخست این مجموعه اقتباسی از کتاب تو اثر کارولین کپ‌نس است، فصل دوم نیز با الهام از ادامه رمان کپ‌نس تحت عنوان اجساد پنهان ساخته شده‌است.

در فصل چهارم سریال «تو» از بهترین سریال های 2023 ، جو زندگی تازه‌ای را در شهری جدید آغاز می‌کند. فصل چهارم این سریال در دو بخش پخش می‌شود و تمام قسمت‌ها نیز به صورت یکجا روی سرویس نتفلیکس عرضه خواهند شد.

Sweet Tooth

بهترین سریال های 2023

  • فصل مورد انتظار: فصل دوم
  • توسعه‌دهنده: جیم مایکل
  • بازیگران: نانسو آنوزی، کیریستین کانوری، عدیل اختر
  • تاریخ احتمالی پخش: 27 آپریل 2023

از سریال های جدید نتفلیکس 2023 باید به دندان شیرین یا شیرینی خور اشاره کنیم. جیم مایکل این سریال را از روی کتاب کمیکی با همین نام اثر جف لمیر (Jeff Lemire) ساخته است. تاکنون یک فصل هشت قسمته از این سریال منتشر شده و تاریخ انتشار فصل جدید دندان شیرین از بهترین سریال های 2023 مشخص است؛ 27 آپریل 2023. ساخت فصل سوم نیز تایید شده است.

ده سال پیش در The Great Crumble، جامعه به دلیل یک بیماری همه گیر ویروسی به نام Sick (یا ویروس H5G9) فروپاشید و بیشتر جمعیت انسانی جهان را از بین برد. در همان زمان، بسیاری از نوزادان شروع به تولد به عنوان هیبریدهای لال با اعضای بدن حیوانات و سایر خصوصیات می‌کنند. پسری که نیمی انسان و نیمی آهو است در دنیای پسا آخرالزمانی با هیبریدهای دیگر زنده می‌ماند.

Poker Face

از بهترین سریال های جهان در سال 2023
کاراکتر اصلی Poker Face از بهترین سریال های جهان در سال 2023

بعد از منتشر شدن تریلر رسمی سریال ۲۰۲۳ خارجی درام معمایی Poker Face محصول استریم پیکاک و با بازی ناتاشا لیون، داستان این فیلم هم مشخص شد. رایان جانسون (کارگردان Knives Out و Star Wars: The Last Jedi و چندین قسمت سریال Breaking Bad از جمله Ozymandias) خالق، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده اجرایی این سریال 10 قسمتی است.

این اثر روایتگر زنی با بازی ناتاشا لیون است که استعداد خارق‌العاده‌ای برای تشخیص دروغ و دروغگو دارد. او با ماشین خود به جاده میزند و با هر توقف با یک مجموعه از شخصیت‌های جدید و جنایات عجیب و غریب مواجه می‌شود و به حل آن‌ها می‌پردازد.

آغاز انتشار هفتگی با پخش چهار قسمت اول: ١۴٠١/١١/٠۶

Truth Be Told

سریال ۲۰۲۳ خارجی
نمایی از سریال ۲۰۲۳ خارجی Truth Be Told

شبکه «اپل تی‌وی پلاس» اخیراً تریلر سومین فصل سریال افشای حقیقت (Truth Be Told) را منتشر کرده است، این تریلر نمایی از اتفاقاتی که در این فصل رخ خواهند داد به ما می دهد. تمرکز این فصل بر روی جستجو برای پیدا کردن زنان سیاه پوست جوان گم شده و توجه کم توجهی رسانه‌ها به آن‌ها خواهد بود.

بازیگر برنده جایزه اسکار یعنی «اکتاویا اسپنسر» در این فصل به نقش «پاپی اسکویل» باز خواهد گشت، او در این سریال نقش یک خبرنگار تحقیقاتی را بازی می‌‌کند که تبدیل به سازنده پادکست جنایت حقیقی می‌شود. Truth Be Told توسط «نیشل ترامبل اسپلمن» ساخته شده است.

فصل سوم این سریال در تاریخ ۲۰ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

True Detective: Night Country

بهترین سریال های سال 2023

  • تاریخ پخش: اواخر سال ۲۰۲۳
  • پخش‌کننده: شبکه اچ‌بی‌او

سریال کاراگاه حقیقی (True Detective) با فصل اول خود توانست توجه بسیار زیادی را به خودش جلب کند و علاقه‌مندان به ژانر جنایی را به سمت خود بکشاند. با این حال، فصل‌های دوم و سوم نتوانستند آن طور که باید همانند فصل اول برجسته و درخشان باشند. این سریال داستان شهری دورافتاده در آلاسکا را روایت می‌کند که در میان تاریکی طولانی زمستان در این ایالت، شش نفر به شکلی اسرارآمیز ناپدید می‌شوند و حالا کاراگاه لیز دنورز با بازی جودی فاستر باید معمای این پرونده را حل کند.

در فصل چهارم  «کاراگاه حقیقی» که به صورت رسمی به عنوان «کاراگاه حقیقی: کشور شب» شناخته می‌شود، جودی فاستر (Jodie Foster) نقش یک کاراگاه را بازی می‌کند. ابتدا گفته شد که این فصل در سال 2023 منتشر خواهد شد، اما پخش آن به 2024 منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

معرفی چندتا از جدیدترین سریال های 2023 ؟

فصل هفت سریال الیت، Lessons in Chemistry، فصل دو لوکی، از جدیدترین سریال های 2023 هستند.


2 thoughts on “بهترین سریال های 2023 ؛ معرفی 22 تا سریال 2023 خارجی جدید + [تاریخ اکران و ژانر]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *