دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم The Flash (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

فیلم The Flash یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 است که در ادامه به دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم The Flash خواهیم پرداخت.

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم The Flash

The Flash، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی می‌باشد که بر اساس شخصیتی به همین نام از  کمپانی دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم توسط شرکت برادران وارنر تولید شده و توسط Warner Bros. Pictures برای توزیع تنظیم شده است.

این فیلم، در نظر گرفته شده که سیزدهمین قسمت از DC Extended Universe (DCEU) باشد. این فیلم را اندی موشیتی بر اساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون کارگردانی کرده است و ازرا میلر در نقش بری آلن، فلش در کنار ران لیوینگستون، مایکل کیتون، کیرسی کلمونز بازی می‌کند. در این فیلم، بری برای جلوگیری از قتل مادرش که عواقب ناخواسته‌ای به همراه دارد، به گذشته سفر می‌کند.

ساخت فیلمی با حضور فلش، در اواخر دهه 1980 آغاز شد و چندین نویسنده و کارگردان تا سال 2014 به پروژه پیوستند. فیلم فلش قرار است در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ در ایالات متحده اکران شود. پس از تأخیرهای متعدد ناشی از تغییر کارگردان، همه‌گیری COVID-19 و عقب‌نشینی‌های پس از تولید، این فیلم روز گذشته پوستری را منتشر کرد و در نهایت، روز دوشنبه، اولین تریلر رسمی خود را به انتشار می‌گذارد.

دانلود بهترین والپیپر مناسب گوشی از فیلم The Flash

دانلود پس زمینه گوشی از فیلم The Flash

دانلود عکس زمینه گوشی از فیلم The Flash

دانلود بک گراند خفن از فیلم The Flash

دانلود بک گراند دیدنی از فیلم The Flash

دانلود بک گراند جذاب از فیلم The Flash

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *