تریلر رسمی بخش اول فصل چهارم سریال Attack on Titan منشر شد !

پس از اینکه اعلام شد بخش اول سریال حمله به تایتان در در یک قسمت ویژه به انتشار خواهد رسید، تریلر رسمی بخش اول فصل چهارم سریال Attack on Titan منشر شد.

فصل آخر انیمه‌ی Attack on Titan، در سه بخشِ دو پارتی پخش می‌شود و پس از اینکه برخی از هواداران، از طولانی بودن این سریال گله کردند، سازندگان اعلام کردند که بخش آخر این سریال، به صورت دو ویژه قسمت یک ساعته پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات کامل درباره پارت سوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan !

تریلر رسمی بخش اول فصل چهارم سریال Attack on Titan

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی اولین بخش فصل چهار سریال حمله به تایتان را ببینید:

بخش اول پارت سوم فصل آخر سریال Attack on Titan، در قالب یک اپیزود ویژه‌ی یک ساعته در ١٣ اسفند پخش می‌شود و بسیاری از هواداران دنیای انیمه را تشنه به لب نگه داشته است.

همچنین شبکه‌ی NHK، در توئیتی اعلام کرد بخش دوم این انیمه، در نیمه‌ی دوم امسال میلادی پخش می‌شود. NHK قصد دارد خلاصه‌ای هفت قسمتی از رخدادهای انیمه تا کنون را پیش از آغاز پارت سوم منتشر کند.

تریلر رسمی بخش اول فصل چهارم سریال Attack on Titan
تریلر رسمی اولین بخش فصل چهار سریال حمله به تایتان

تریلر بخش اول فصل 4 سریال Attack on Titan

اتک آن تایتان یا همان Attack on Titan، یک مجموعه مانگایی ژاپنی است که توسط هاجیمه ایسایاما نوشته و طراحی شده است. این سریال، درباره‌ی دنیای است که قرن‌ها پیش انسان‌ها توسط غول‌هایی به نام تایتان تا مرز نابودی پیش می‌روند.

انسان‌های باقی‌مانده برای حفاظت از جان خود دیوارهای بلندی می‌سازند و به مدت ۱۰۰ سال درون این دیوارها در امنیت کامل به سر می‌برند تا زمانی که یک تایتان غول آسا (تایتان عظیم الجثه) از راه میرسد و دیوار را خراب می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *