بزرگترین تعدیل نیرو در تاریخ صنعت مخابرات توسط اریکسون [+جزئیات]

اخیراً بزرگترین تعدیل نیرو در تاریخ صنعت مخابرات توسط اریکسون انجام شد که هشت هزار نفر را اخراج کرد و در ادامه این خبر به دلایل آن خواهیم پرداخت.

شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی سوئدی اریکسون، در راستای کاهش هزینه، 8500 نفر از کارکنان خود در سراسر جهان را اخراج می‌کند.

بزرگترین تعدیل نیرو در تاریخ صنعت مخابرات توسط اریکسون

  • بزرگترین تعدیل نیرو توسط شرکت اریکسون
بزرگترین تعدیل نیرو در تاریخ صنعت مخابرات توسط اریکسون
بزرگترین تعدیل نیرو در صنعت مخابرات توسط شرکت اریکسون

شرکت‌های فناوری نظیر مایکروسافت، متا پلتفرمز و آلفابت، با اشاره به شرایط اقتصادی، هزاران نفر از کارمندانشان را اخراج کرده‌اند اما اقدام اخیر اریکسون، بزرگترین اخراج اعلام شده در صنعت مخابرات محسوب می‌شود. برژه اکهولم، مدیرعامل اریکسون، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد نحوه تعدیل کارمندان بر اساس مقررات داخلی هر کشوری، متفاوت خواهد بود. در چند کشور، تعدیل کارمندان پیش از این اعلام شده است.

بزرگترین تعدیل نیرو در تاریخ صنعت مخابرات توسط اریکسون
بزرگترین تعدیل نیرو توسط شرکت اریکسون

بزرگترین تعدیل نیرو در صنعت مخابرات توسط شرکت اریکسون

اریسکون که بیش از ۱۰۵ هزار کارمند در سراسر جهان دارد، قصد دارد روز دوشنبه اخراج حدود ۱۴۰۰ نفر را در سوئد اعلام کند. اریسکون افشا نکرده است که بیشتر اخراج‌ها در کدام کشورها انجام خواهد شد اما تحلیلگران پیش بینی کرده اند که بیشترین تعداد اخراج کارکنان این شرکت، در آمریکای شمالی و بازارهای در حال توسعه نظیر هند باشد.

این شرکت در دسامبر اعلام کرد در پی کندی تقاضا در بعضی از بازارها از جمله آمریکای شمالی، هزینه‌ها را تا پایان سال ۲۰۲۳، به میزان ۹ میلیارد کرون (۸۸۰ میلیون دلار) کاهش می‌دهد. بسیاری از شرکت‌های مخابراتی در اوج پاندمی، موجودی انبار خود را افزایش دادند که اکنون باعث شده است دریافت سفارش‌های سازندگان تجهیزات مخابراتی کندتر شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *