دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد !

پس از اینکه روز گذشته، خبر درگذشت کیومرث پوراحمد دنیای هنرمندان را غمگین کرد، دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد جالب توجه بود.

پس از درگذشت کیومرث پوراحمد ، بسیاری از هنرمندان واکنش‌های غمگین خود را نشان دادند و پست غمگین تسلیت مازیار لرستانی که شامل متن پرویز پرستویی برای پوراحمد بازخوردهای زیادی را داشت که در ادامه، تلخ ترین دلنوشته درگذشت کیومرث پوراحمد را خواهید دید.

دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد

مازیار لرستانی، با انتشار عکسی از کیومرث پوراحمد، نوشت:

شوک شدم. کارگردانی خوش فکر، مردی شجاع و نترس، رفیق و همدم من در واتساپ. پر از ایده‌های ناب برای فیلمسازی، آزاده و مستقل با درک و فهم و ذهنی باز، نسبت به مسائل جامعه. باید از خود بپرسیم که چرا باید هنرمندی پیشکسوت و محترم و شریف همچون کیومرث پوراحمد در سن پختگی، خود خواسته به زندگی‌اش خاتمه دهد؟ و جواب واضح است.

در ادامه می‌توانید تصویری از مازیار لرستانی در مراسم تشییع جنازه این مرحوم را ببینید:

دلنوشته تلخ مازیار لرستانی به مرگ کیومرث پوراحمد
متن مازیار لرستانی برای پوراحمد

پست غمگین تسلیت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در ادامه گفت:

هنرمند وقتی کار نکند، هنرمند وقتی دغدغه رنج و درد مردم رهایش نکند، هنرمندی که وابسته نیست. چه باید بکند؟ خدا حافظ مرد قدبلند باهوش و شوخ سینما. بیاد تمام دغدغه‌های مشترک. در فقدانت اشکی نمی‌ریزم چون اشک‌ها در قلبم مبدل به خشم شده‌اند. گر بر اوج فلک‌ام باید مرد. عمر در گند به سر نتوان برد.

کیومرث پوراحمد (۲۵ آذر ۱۳۲۸ – ۱۶ فروردین ۱۴۰۲) کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه‌کننده‌ی ایرانی بود. پوراحمد یکی از مهم‌ترین فیلم‌سازان نسل بعد از انقلاب ۵۷ بود که در دهه‌های ۱۳۶۰ تا ۸۰ فیلم‌ها و سریال‌های موفق و به‌یادماندنی در کارنامه‌اش ثبت کرد. وی در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ در ویلایی در بندر انزلی خودکشی کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *