تریلر اصلی فیلم Barbie منتشر شد ! [تاریخ انتشار]

فیلم Barbie یکی از مورد انتظارترین و جنجالی‌ترین فیلم‌های سال 2023 با نقش آفرینی مارگو رابی است که اخیرا تریلر اصلی فیلم Barbie به انتشار رسید.

تریلر جدید فیلم Barbie با عنوان اصلی تریلر اصلی و رسمی فیلم باربی اخیرا به انتشار رسیده و تریلر فیلم باربی با بازخورد و جنجال بسیاری در مجلات خارجی رو به رو شده است.

تریلر اصلی فیلم Barbie

تریلر اصلی فیلم Barbie
تریلر اصلی و رسمی فیلم باربی

باربی یا Barbie یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر فانتزی کمدی رمانتیک است که بر اساس خط اسباب‌ بازی باربی از شرکت ماتل ساخته شده‌است. گرتا گرویگ این فیلم را بر اساس فیلم‌نامه‌ای که آن را با نوآ بامباک نوشته، کارگردانی کرده‌است. این سینمایی قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ در ایالات متحده به اکران برسد.

تریلر اصلی و رسمی فیلم باربی

در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Barbie را ببینید:

این اولین فیلم لایو اکشن ساخته‌شده بر اساس این عروسک پس از مجموعه‌ای از فیلم‌های انیمیشن ویدئویی و مجموعه‌های تلویزیونی است. مارگو رابی نقش شخصیت اصلی را ایفا می‌کند و رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، سیمو لیو، کیت مک‌کینون، آریانا گرینبلات، الکساندرا شیپ، اما مکی، ویل فرل، ایسا رای، مایکل سرا، هری نف و دوا لیپا در نقش‌های مکمل ایفای نقش می‌کند.

توسعه این فیلم ابتدا در سال ۲۰۱۴ در سونی پیکچرز آغاز شد. در پی چندبار تغییر نویسندگان و انتخاب دو بازیگر زن مختلف برای ایفای نقش شخصیت اصلی، اختیار سونی بر فیلم منقضی شد و حق انتشار به برادران وارنر. پیکچرز. منتقل شد. رابی در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان بازیگر اصلی انتخاب شد و همچنین تهیه‌کننده فیلم خواهد بود. انتخاب گرویگ به‌عنوان کارگردان و نویسنده مشترک با بامباک در سال ۲۰۲۱ تأیید شد. مراحل تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۲ در استودیوهای برادران وارنر واقع در انگلستان آغاز شد.

ساخت فیلمی بر اساس خط اسباب‌بازی باربی در آوریل ۲۰۱۴ آغاز شد که متل با سونی پیکچرز برای تولید پروژه همکاری کرد و بعدها اعلام شد که جنی بیکس فیلم‌نامه را می‌نویسد و لوری مک‌دونالد و والتر اف پارکس فیلم را از طریق بنر پارکس+مک‌دونالد ایمیح نیشن می‌سازند. پیش‌بینی می‌شد در آن زمان فیلم‌برداری تا پایان سال آغاز شود. در مارس ۲۰۱۵، دیابلو کودی برای بازنویسی فیلم‌نامه وارد پروژه شد و ایمی پاسکال به تیم تهیه‌کننده پیوست. سونی دوباره در اواخر همان سال فیلم‌نامه را بازنویسی کرد و لیندسی بیر، برت وی. رویال و هیلاری وینستون را برای نوشتن پیش‌نویس فیلم‌نامه استخدام کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *