بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی 2023 و تمام دوران

فیلم های دنیای سینمایی و سریالی دی سی جزء پر طرفدارترین ها قرار گرفته است. حال می خواهیم بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی از نگاه سایت فیگار شرح دهیم.

برخی از بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی فراتر از اکشن و درام هستند. در طول سال ها، ژانر ابرقهرمانی تکامل یافته است تا همه ژانرهای درون خود را شامل شود. در ابتدا، فیلم‌های ابرقهرمانی خود را کاملاً جدی می‌گرفتند و طنز زیادی نداشتند. با گذشت زمان، برخی از فیلم های ابرقهرمانی شروع به تزریق طنز بیشتر و بیشتر کردند تا جایی که خود کمدی بودند. برخی از قهرمانان عموماً برای ماجراجویی های کمدی مناسب نیستند؛ اما در میان برخی فیلم‌های DC، جایی برای طنز وجود داشته است.

جهت دانلود فیلم ها و سریال های بروز به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی

  • بهترین فیلم های کمدی دیسی

در ادامه قرار است بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی

در حالی که بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی دی‌سی مانند Peacemaker یا Harley Quinn موفق نبوده‌اند، طبق گفته متاکریتیک هنوز هم نکات برجسته‌ای وجود دارد. DC Entertainment تاریخچه‌ای پرتلاطم با تلویزیون دارد. اگرچه هر سریالی موفق نبوده است؛ اما این بدان معنا نیست که هیچ نکته برجسته‌ای در آن‌ها وجود ندارد.

تلویزیون دی سی فرصت‌های زیادی را به طرفداران داد تا در نمایش‌هایی درباره شخصیت‌های مورد علاقه خود مانند گرین ارو و سوپرمن سرمایه گذاری کنند. با محبوبیت سریال های کمدی Peacemaker و Harley Quinn، آینده روشنی برای DC در تولید برنامه‌های موفق‌تر به نظر می‌رسد.

کمدی ترین فیلم دی سی 2023

The Suicide Squad

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین فیلم های کمدی دیسی

جوخه انتحار اولین حضور سینمایی نسبتاً دشواری داشت که جزء دیدنی ترین فیلم های کمدی DC قرار گرفت؛ اما نمی‌توان انکار کرد که این تیم سهم عادلانه‌ای از طرفداران خود را داشته است. این فیلم اکشن مطمئناً لحظات سرگرم کننده‌ای را دارد و شخصیت‌هایی مانند کاپیتان بومرنگ و هارلی کویین خنده دار هستند.

با این حال، بیشتر اعضای دیگر تیم کمی مختلط هستند. کاتانای کاتانا بیشتر از او رشد شخصیتی پیدا می‌کند، Killer Croc زمانی برای درخشش ندارد و لحظه ناگهانی “خانوادگی” ال دیابلو احساس می‌شود که به دست نیامده است. علیرغم همه این‌ها، این نسخه از جوخه انتحار آنقدر هم که مردم می‌گویند بد نیست، اگرچه کمی بلندپروازانه است که آن را خوب بنامیم.

Birds Of Prey

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین فیلم های کمدی دیسی

Birds of Prey (و Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) هارلی کوئین را در مقابل جدایی اخیر خود از جوکر قرار می دهد که جزء خنده دار ترین فیلم های دی سی قرار گرفته است. او با گروهی از زنان، از جمله هلنا برتینلی، دینا لنس و رنه مونتویا، به یک گروه می‌پیوندد تا پرندگان شکاری را تشکیل دهند و علیه ارباب جنایتکار رومن سیونیس در شهر گاتهام بجنگند. بخش خوبی از طنز ناشی از بازی درخشان مارگوت رابی در نقش هارلی کوین است. او به‌عنوان یک راوی تند و هیجان‌انگیز تثبیت می‌شود که بر روی بسیاری از سکانس‌ها ظاهر می‌شود.

Suicide Squad 2

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
خنده دار ترین فیلم های دی سی

Suicide Squad 2 جزء بهترین فیلم های کمدی دیسی است که توسط جیمز گان کارگردانی شد و یک ریبوت نرم از گروه Suicide Squad DCEU می‌باشد که پنج سال قبل منتشر شد. آماندا والر Task Force X را برای انجام یک ماموریت خطرناک در کورتو مالتی می‌سازد. مارگو رابی، جوئل کینامن، ویولا دیویس و جای کورتنی همگی از جوخه انتحار بازمی‌گردند، در حالی که تعداد زیادی از اعضای جدید بازیگر وجود دارند.

این فیلم متکی به شوخ طبعی جیمز گان بود، چیزی که او به فرانچایز نگهبانان کهکشان آورد و چندین لحظه خنده دار را به نمایش می‌گذارد. یکی از بزرگترین سکانس در این فیلم، شروع ماموریت است، جایی که اکثر اعضای تیم به روش‌های وحشیانه و مضحک کشته می‌شوند. جوخه انتحار همچنین Peacemaker با بازی جان سینا را معرفی کرد، یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های فیلم که در نهایت سریال HBO Max خود را دریافت کرد.

نقد فیلم جوخه انتحار 2 (2021 The Suicide Squad)

Shazam

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی

در راه بازگشت به خانه، بیلی باتسون، یک نوجوان 14 ساله که در یک خانه نگهداری می‌شود، به عنوان قهرمان جدید جادوگری به اسم شزم انتخاب می‌شود که به او توانایی تبدیل شدن به یک ابرقهرمان بزرگسال را می‌دهد. هنگامی که Shazam توجه ناخواسته‌ای را به هویت قهرمانانه جدید خود جلب می‌کند، دکتر سیوانا شرور سعی خواهد کرد تا قدرت‌های Shazam را برای خود بگیرد.

شازم! شخصیت مورد علاقه خانواده DC است که فیلم او جزء بهترین فیلم های کمدی دیسی قرار گرفته است. این حال و هوای مفید، یک درس خوب، و صحنه‌های اکشن حماسی دارد. طرفداران موافق هستند که Zachary Levi در نقش Shazam کار فوق العاده‌ای انجام می‌دهد. متأسفانه، با بازسازی های DCU، بعید است که Levi به این دنیای سینمایی بازگردد؛ اما طرفداران همیشه می‌توانند Shazam را در HBO Max تماشا کنند.

معرفی بهترین کمیک های شزم از نگاه سایت فیگار

Shazam! Fury of the Gods

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
کمدی ترین فیلم دی سی 2023

دومین قسمت شزم به نام خشم خدایان جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی است که چندی پیش اکران شد و جزء کمدی ترین فیلم دی سی 2023 قرار گرفت. این فیلم ژانر کمدی و اکشن دارد و بازیگران فیلم قبلی به نقش‌های خود بازگشته‌اند. قسمت اول فیلم شزم در سال 2019 اکران شد و نقدهای مثبتی از سوی طرفداران و منقدان دریافت کرد. کمپانی وارنر در پی این استقبال تصمیم گرفت قسمت دوم آن را بسازد و اکران آن را برای سال 2023 برنامه ریزی کرد.

نقد و بررسی فیلم Shazam! Fury of the Gods 2023

The Lego Batman

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
دیدنی ترین فیلم های کمدی DC

The Lego Batman Movie یک اسپین آف از The Lego Movie است که جزء دیدنی ترین فیلم های کمدی DC است. بتمن با جرم و جنایت در شهر گاتهام مبارزه می‌کند، ناخواسته دیک گریسون را به عنوان بخشش پذیرفته و او را به عنوان رابین آموزش می دهد، در حالی که همه این‌ها به دنبال جلوگیریاز تصرف گاتهام توسط جوکر است.

قرار نیست بتمن یک شخصیت شوخ طبع باشد. فیلم بتمن لگو این را تغییر داد و وضعیت موجود بتمن را بر سر خود تغییر داد. این فیلم نه تنها شخصیت بتمن را تقلید کرد، بلکه از تمام فیلم‌های بتمن که تا به حال ساخته شده‌اند تقلید بسیاری کرد که اسن انیمیشن را بسیار کمدی ساخت.

بهترین انیمیشن های ابرقهرمانی تاریخ سینمای جهان

کمدی ترین سریال دی سی 2023

Doom Patrol

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین سریال های کمدی دیسی

Doom Patrol که جزء بهترین سریال های کمدی دیسی قرار گرفته و بسیار به عنوان یک نمایش ابرقهرمانی شناخته می‌شود. اما به‌خاطر توازن تخصصی قهرمانان برای پذیرش خود با توطئه‌های خارج از دیوار و شوخی‌های ناپخته، به وضوح برای بزرگسالان ساخته شده است. Doom Patrol به دلیل سبکی که بدون قرار گرفتن در لحن بسیار تیره و تار بسیاری از سری‌های DC به آن دست می‌یابد، با طراوت بود.

پس از فصل اول، به دلیل خطراتی که با گروه نامناسب به همراه داشت، به سرعت به دلیل اینکه «اولین برنامه زنده خوب» دنیای DC بود، تحسین شد. فصل اول بسیار جذاب نبود؛ زیرا هر فصل بیشتر به سمت عمق بخشیدن به ژانر ابرقهرمانی متمایل می‌شود.

iZombie

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
دیدنی ترین سریال های کمدی dc

به‌عنوان یک سریال فراطبیعی که بازی را تغییر داد، سری کمیک‌های دی‌سی iZombie تغییری در سرعت داستان‌های ابرقهرمانی معمولی دی‌سی بود که برای تلویزیون اقتباس می‌شدند. این سریال داستان دانشجوی پزشکی و زامبی لیو مور را دنبال خواهد کرد که در مطب پزشکی قانونی کار می‌کند و به او دسترسی زیادی به مغز انسان ها را می‌دهد. توانایی لیو پس از خوردن مغز ها است که طبق خاظرات مغز آن فرد خورده شده، به کاراگاه کمک میکند تا قاتل فرد کشته شده را پیدا کنند.

این سریال جزء دیدنی ترین سریال های کمدی dc قرار رگفته است؛ زیرا بازیگران قوی‌اش تنها توسط فیلمنامه بیشتر برجسته شده‌اند و با نقش آفرینی خود مورد تحسین قرارگرفته‌اند. iZombie کمدی خود را با لحظات احساسات عمیق متعادل می‌کند. در حالی که سریال‌های کمیک به لحن تیره‌تر معروف بودند، بینندگان از برداشت تازه این نمایش استقبال کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های زامبی محور جهان

پر فروش ترین فیلم و سریال های زامبی محور تاریخ سینما

The Flash

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی

به‌عنوان اولین اسپین‌افی که وارد Arrowverse شد، واضح بود که The Flash سریال ابرقهرمانی بدی نخواهد بود که بسیاری از بینندگان به آن عادت کرده‌اند. بری آلن افزوده‌ای سرزنده به فهرست رو به رشد تلویزیون دی‌سی خواهد بود. اگرچه ممکن است همیشه با بالاترین کیفیت جلوه‌های بصری یا بهترین داستان‌ها را ارائه ندهد، فلش همچنان یک نمایش لذت‌بخش برای کودکان و بزرگسالان است که میتوان آن را جزء کمدی ترین سریال دی سی 2023 قرار داد.

سریال می‌داند که فقط به دلیل اینکه فلش لحن سبک‌تری نسبت به نمایش‌های دیگر دارد، داستان او خالی از ریسک نیست و کمی طنز درونش قرار دارد. یکی از چیزهایی که به طور مداوم در سریال باقی می‌ماند این است که بری چگونه احساس می‌کند که طرفداران فلش عاشق این سریال بوده‌اند و در ابتدا به آن علاقه داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های فلش ؛ پر سرعت‌ترین شخصیت دی‌سی

نقد و بررسی فیلم The Flash 2023

Peacemaker

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
کمدی ترین سریال دی سی 2023

Peacemaker یک برنامه تلویزیونی DC است که توسط جیمز گان برای سرویس پخش HBO Max ساخته شده و جزء خنده دار ترین سریال های دی سی می‌باشد. این اولین برنامه تلویزیونی DC Extended Universe (DCEU) و برگرفته از فیلم The Suicide Squad محصول 2021 است. بعد از اتفاقات فیلم، این نمایش بیشتر ماجراهای کریستوفر اسمیت (Peacemaker) را بررسی می‌کند.

این سریال توسط The Safran Company و Troll Court Entertainment با همکاری تلویزیون برادران وارنر تولید می‌شود و گان به عنوان مجری برنامه فعالیت می‌کند. کریستوفر اسمیت (Peacemaker) پس از بهبودی از جراحاتی که در جریان وقایع جوخه انتحار (2021) متحمل شده بود، مجبور می‌شود به تیم اسرارآمیز ARGUS black ops “Project Butterfly” بپیوندد. آن‌ها ماموریتی برای شناسایی و از بین بردن موجودات انگلی پروانه مانندی دارند که بدن انسان‌ها را در سراسر جهان تسخیر کرده اند.

فیلم‌ها و سریال‌های چپتر اول دنیای جدید DC یا همون DCU

Lucifer

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی

بالای لیست و شماره یک در شمارش معکوس لوسیفر است. این سریال بر اساس شخصیتی از دی سی کامیکس بوده که از مجموعه کتاب های مصور The Sandman گرفته شده است. این برنامه توسط تام کاپینوس برای تلویزیون ساخته شد. این نمایش در ژانویه 2016 به نمایش درآمد و آخرین فصل آن در 10 سپتامبر 2021 در نتفلیکس منتشر شد. این سریال دارای شش فصل و در مجموع 93 قسمت است.

این سریال داستان لوسیفر مورنینگ استار را دنبال می‌کند که به عنوان ارباب جهنم خسته و بی حوصله می‌شود و به لس آنجلس نقل مکان  خواهد کرد و در آنجا باشگاهی به نام لوکس باز میکند. او پس از اینکه توانست با استفاده از اختیاراتش در تحقیقات قتل کمک کند، به عنوان مشاور اداره پلیس لس آنجلس کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۵ دلیل برای دیدن سریال لوسیفر ؛ تریلر فصل 6 سریال لوسیفر

نقد فصل آخر سریال لوسیفر (Lucifer) ؛ سرنوشت برابر اختیار

Harley Quinn

بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی
دیدنی ترین سریال های کمدی dc

هارلی کوین جزءأ دیدنی ترین سریال های کمدی dc می‌باشد که به عنوان یک سریال حول محور شخصیت بوده است. به نظر می‌رسد هارلی در گاتهام در کنار Poison Ivy و دیگر سرکش ها نامی برای خود دست و پا کند و این سریال را ترک می‌کند تا تعادلی بین کمدی، عاشقانه و خشونت برقرار کند که خود هارلی به آن افتخار می کند. هارلی کوین که به دلیل توانایی‌اش در سرپیچی از انتظارات یک سریال انیمیشنی مبتنی بر کمیک تحسین شده است، شوخ طبعی خود را برای بزرگسالان هدف قرار می دهد؛ اما نباید از لحظه‌های صمیمانه و شخصیت محور آن قافل شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها و سریال های کمدی دی سی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *