تریلر جدید فیلم Dune: Part Two منتشر شد + تاریخ اکران تأخیر خورد

پارت دوم فیلم تلماسه ، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد که به تازگی تریلر جدید فیلم Dune: Part Two منتشر شده و حالا خبر تأخیر اکران آن آمده است.

تریلر جدید منتشر شده از تلماسه: بخش دوم با عنوان جدیدترین تریلر فیلم Dune: Part Two، به تازگی منتشر شده است. در کنار تریلر جدید پارت دوم فیلم Dune که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال پیش روست، تاریخ اکران نیز منتشر شد.

تریلر جدید فیلم Dune: Part Two

اخیرا تریلر جدید از Dune: Part Two که منتشر شد، بازگشت تیموتی شالامه را در نقش پل آتریدس، پسر دوک لتو آتریدس فقید نشان می‌دهد، که اکنون دشمن زمان، خانه هارکونن در میان قبایل بومی فرمن آراکیس از خانواده‌اش مخفی شده‌است.

بیشتر بخوانید:

زندیا : فیلم Dune: Part Two یک «داستان عاشقانه‌ی زیبا» را روایت می‌کند

مهم ترین اتفاقات کتاب که در Dune 2 منتظرشان هستیم

Dune: Part Two همچنین ستارگانی به نام ربکا فرگوسن، زندایا، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو باوتیستا، دیوید دستمالچیان، خاویر باردم، استفن مک‌کینلی هندرسون و شارلوت رمپلینگ را باز می‌گرداند که قرار است نقش‌های خود را در فیلم اول تکرار کنند. کریستوفر واکن و فلورانس پیو نیز به ترتیب در نقش شادام چهارم، امپراطور بشریت و دخترش پرنسس ایرولان، به بازیگران فیلم خواهند پیوست.

تریلر جدید فیلم Dune: Part Two
جدیدترین تریلر فیلم Dune: Part Two

تریلر جدید پارت دوم فیلم Dune

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر فیلم Dune: Part Two را ببینید:

 

تلماسه یا Dune یک فیلم آمریکایی در ژانر علمی تخیلی حماسی به کارگردانی دنی ویلنوو است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت به نگارش درآورده است. بعد از فیلم تلماسه (۱۹۸۴) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، دیوید دستمالچیان، چانگ چن، شارون دانکن-بروستر، شارلوت رمپلینگ، جیسون موموآ و خاویر باردم ستارگان فیلم هستند.

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تلماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین نژاد مختلف می‌شود.

تأخیر تاریخ اکران

تریلر جدید فیلم Dune: Part Two
تاریخ اکران تأخیر خورد

این فیلم، قرار بود در تاریخ ١۴٠٢/٠٨/١٢ در سینماها اکران بشود، اما پس از اینکه حواشی نویسندگان بریتانیایی و اعتصاب آن‌ها، موج عظیمی را در هالیوود بلند کرد و بسیاری از فیلم‌ها را به تأخیر انداخت، امکان دارد این فیلم نیز تأخیر بخورد.

در میان دو اعتصاب کارگری بحث برانگیز در هالیوود، سه نفر با آگاهی از بحث به ورایتی اعلام کردند که گروه فیلم برادران وارنر به شدت در حال بررسی قرار دادن فیلم مورد انتظار خودش تا سال آینده از زمان فعلی آن در 3 نوامبر است.

یکی از عوامل داخلی گفت:

این فیلم محصول مشترک لجندری انترتینمنت است و هر دو طرف باید در مورد تاریخ اکران جدید به توافق برسند. آنها افزودند که هنوز WB در مورد حرکتی با Legendary تماس نگرفته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *