تریلر انیمه Unnamed Memory منتشر شد!

به تازگی تریلر انیمه Unnamed Memory منتشر شد. در ادامه مطلب تیزر انیمه Unnamed Memory با ما بمانید تا به جزئیات انیمه جدید Unnamed Memory بپردازیم.

رویداد پخش زنده سی‌امین سالگرد Dengeki Bunko در روز یکشنبه یک تیزر جدید ویدیوی تبلیغاتی و دومین تیزر تصویری را برای انیمیشن تلویزیونی مجموعه‌ی لایت ناول حافظه بی‌نام Kuji Furumiya نشان داد.

تریلر انیمه Unnamed Memory

تاریخ انتشار انیمه انیمه Unnamed Memory به دلیل وقفه های جدید به سال 2024 منتقل شده است. کازویا میورا کارگردانی این انیمیشن را در ENGI بر عهده دارد. دکو آکائو مسئول آهنگسازی سریال است و چیکا نومی در حال اقتباس از طرح های اصلی شخصیت چیبی برای انیمیشن است. آکیتو ماتسودا آهنگسازی را بر عهده دارد.

Furumiya در سپتامبر 2012 شروع به پخش رمان ها در وب سایت “Shōsetsuka ni Narō” کرد. Kadokawa انتشار رمان ها را به صورت چاپی با تصاویر چیبی در ژانویه 2019 آغاز کرد. رمان‌ها در نسخه 2020 تاکاراجیماشا کونو لایت نوول ga Sugoi در رتبه اول قرار گرفتند! کتاب راهنما (این لایت ناول شگفت انگیز است!). نائوکی کوشیمیزو در سپتامبر 2020 اقتباس مانگایی از رمان ها را در مجله ماهانه کمیک کادوکاوا به نام Dengeki Daioh راه اندازی کرد.

تریلر انیمه Unnamed Memory
انیمه جدید Unnamed Memory

تیزر انیمه Unnamed Memory

در ادامه تریلر این انیمه را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *