نخستین تیزر رسمی از فصل دوازدهم سریال American Horror Story + تاریخ پخش

نخستین تیزر رسمی از فصل دوازدهم سریال American Horror Story که یک سریال آنتولوژی ترسناک است، با عنوان Delicate ساخته رایان مورفی منتشر شد.

American Horror Story 12 رسماً با عنوان American Horror Story: Delicate نامگذاری شده است و FX اولین تریلر از بین بسیاری از آن‌ها را امروز بعد از ظهر منتشر کرده است. این تیزر رسمی با اطلاعات و نگاه اولیه به بازیگران و داستان سریال به انتشار رسیده است.

نخستین تیزر رسمی فصل دوازدهم American Horror Story

تاریخ پخش

تلویزیون “داستان ترسناک آمریکایی: ظریف” – تریلر رسمی برای فصل 12 و معرفی بازیگران اصلی 1 روز پیش در 20 ژوئیه 2023 توسط جان اسکوایرز منتشر شده است. کیم کارداشیان و اما رابرتز قرار است تیتر یک «داستان ترسناک آمریکایی: ظریف» باشند و کارا دلوین («ردیف کارناوال») نیز در فصل جدید بازی کند.

بیشتر بخوانید:

توییت کیم کارداشیان از محل فیلمبرداری American Horror Story

تریلر رسمی زیر که با آهنگ Rock-a-Bye Baby تنظیم شده است را تماشا کنید. این تیزر اولین نگاه ما را به سه ستاره اصلی که بازیگری این فصل را بر عهده خواهند داشت، انجام می‌دهد. به نظر می‌رسد امسال فصلی با موضوع کودک از «داستان ترسناک آمریکایی» دریافت می‌کنیم.

نخستین تیزر رسمی فصل دوازدهم American Horror Story
اولین تیزر رسمی فصل دوازدهم American Horror Story, تیزر رسمی فصل دوازدهم داستان ترسناک آمریکایی, اولین تیز از فصل 12 سریال American Horror Story

تیزر رسمی فصل دوازدهم داستان ترسناک آمریکایی

در ادامه می‌توانید اولین تیزر رسمی فصل دوازدهم American Horror Story را ببینید:

هالی فایفر نویسندگی/نمایش فصل 12 را بر عهده خواهد داشت. THR گزارش داده بود:

عنوان این فصل Delicate است و حداقل تا حدی بر اساس رمان آینده Delicate Condition اثر دنیل ولنتاین است. این رمان که در ماه آگوست از Sourcebooks Landmark منتشر شد، به‌ عنوان یک رمان هیجان‌انگیز درباره زنی توصیف می‌شود که متقاعد می‌شود که یک شخصیت شوم تمام تلاش خود را کند تا مطمئن شود که بارداری او هرگز اتفاق نمی‌افتد. همانطور که قبلاً فهمیدیم، “داستان ترسناک آمریکایی” برای فصل 13 سفارش داده شده است.

از سال 2011، رایان مورفی و براد فالچوک، خالقان، ژانر وحشت را با فصل‌های مختلف «داستان ترسناک آمریکایی» که شامل پناهگاهی ترسناک، خانواده جادوگران، یک نمایش عجیب و غریب در سفر، یک هتل خالی از سکنه و خود آخرالزمان است، بازتعریف کردند.

تاریخ انتشار فصل دوازدهم سریال American Horror Story

سرانجام تاریخ فصل دوازدهم American Horror Story با حضور کیم کارداشیان در FX شد. FX تاریخ انتشار فصل دوازدهم American Horror Story را با یک جفت پوستر جدید از اما رابرتز و کیم کارداشیان تایید کرد.

طبق برنامه FX on X، American Horror Story: Delicate قرار است در روز چهارشنبه، 20 سپتامبر (29 شهریور 1402) زمانی که از FX پخش می‌شود از Hulu نیز پخش شود. سری آینده به دو بخش تقسیم می‌شود.

با این حال، مشخص نیست که این قالب جدید شامل چه چیزی است یا قسمت‌ها چگونه تقسیم می‌شوند. فصل 11 AHS دارای 10 قسمت بود و دو قسمت به صورت هفتگی پخش می‌شد. دو پوستر جدید تاریخ نمایش قسمت اول را به همراه ظاهر جدیدی از رابرتز و کارداشیان که در AHS: Delicate ظاهر می‌شوند، نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تیزر رسمی فصل دوازدهم American Horror Story چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *