تاریخ انتشار جدید Spider Man: Beyond The Spider-Verse منتشر شد

Beyond The Spider-Verse دنباله جدید انیمیشن مرد عنکبوتی است که روز گذشته، تاریخ انتشار جدید Spider Man: Beyond The Spider-Verse منتشر شد.

پس از یک سری تاخیر در فیلم سونی مارول، که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse را به طور نامحدود به تعویق انداخت، فیلم مایلز مورالس به‌روزرسانی می‌شود.

تاریخ انتشار جدید Spider Man: Beyond The Spider-Verse منتشر شد

تاریخ انتشار جدید انیمیشن اسپایدرمن

Spider-Man: Beyond the Spider-Verse، پس از تأخیر نامحدود فیلم، به‌روزرسانی تاریخ انتشار دریافت می‌کند. به عنوان بخشی از تغییر تاریخ اکران فیلم مارول سونی، مشخص شد که Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در تاریخ اکران اصلی خود در 29 مارچ 2024 (29 اسفند 1402) اکران نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

انتشار سکانس مورد علاقه بازیگران Across the Spider-Verse

سکانس حذف شده از انیمیشن Across the Spider-Verse

سومین فیلم از سه گانه مرد عنکبوتی، انیمیشن از برنامه اکران سونی حذف شد، بدون اینکه اشاره‌ای به زمان اکران شود.

تاریخ انتشار جدید Spider Man: Beyond The Spider Verse
تاریخ انتشار جدید انیمیشن اسپایدرمن

تاریخ اکران Beyond The Spider Verse

تاریخ انتشار جدید Spider Man: Beyond The Spider Verse
تاریخ انتشار جدیدترین انیمیشن Spider Man

فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان تهیه کنندگان فرنچایز Spider-Verse، طی مصاحبه‌ای با Digital Spy، به‌روزرسانی جدیدی را در مورد تاریخ انتشار Spider-Man: Beyond the Spider-Verse به اشتراک گذاشتند.

به گفته این دو، این فیلم، وقتی آماده شد، اکران می‌شود. فیل لرد، عدم تعیین تاریخ دقیق اکران فیلم را در پاسخ خود توضیح داد و گفت:

این گفتگوها خوشبختانه بالاتر از دستمزد ما هستند، اما می‌توانم به شما بگویم که ما در حال حاضر سخت روی آن کار می‌کنیم و برای آن وقت می‌گذاریم.

هالیوود در حال حاضر دستخوش دو اعتصاب بزرگ است که به شدت طیف گسترده‌ای از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را تحت تاثیر قرار داده است و Spider-Man: Beyond the Spider-Verse یکی دیگر از قربانیان این وضعیت است. اعتصابات انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA کار نویسندگان و بازیگران را متوقف کرده که باعث شده چندین پروژه به تعویق بیفتند یا تولید را برای مدت نامحدود متوقف کنند.

تاریخ اکران Beyond The Spider Verse

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاریخ انتشار جدید Spider Man: Beyond The Spider Verse چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *