فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان + [لایو هانده و بوراک دنیز]

ویدیویی از هانده ارچل درحال کمک رسانی به زلزله زدگان ترکیه، بعد از زلزله شدید 7.8 ریشتری 17 بهمن‌ماه در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته.

هانده ارچل درحال کمک رسانی به زلزله زدگان

هانده ارچل، سرنای ساریکایا و پینار دنیز بازیگران مشهور ترکیه به هموطنان زلزله‌زده‌شان کمک‌رسانی کردند و این موضوع باعث شد که بسیاری از خبرگزاری‌ها به این کنش مهرطلبانه‌ی سلبریتی‌های ترک زبان واکنش نشان دهند.

درخواست کمک هانده ارچل و بوراک دنیز در لایو اینستاگرام برای زلزله زدگان

هانده ارچل و بوراک دنیز در برنامه Tek Yürek

هانده ارچل درحال کمک رسانی به زلزله زدگان
هانده ارچل درحال کمک رسانی به زلزله زدگان

به تازگی با پخش برنامه Turkiye Tek Yurek از همه شبکه‌های ترکیه، برای دریافت کمک به زلزله زدگان، سرنای ساریکایا و کیوانچ تاتلی توع، بازیگران سریال جدید خانواده، که به زودی پخش خواهد شد، حضور داشتند. این زوج هنری نیز همانند دیگر اسامی چون: هانده ارچل، آراس بولوت اینملی، پینار دنیز، انگین آک‌یورک، دمت اوزدمیر، آلپ نوروز، کاعان اورگانجی‌اوغلو، بوراک دنیز، مورات بوز، ابرو گوندش، باریش آردوچ، بوراک اوزچیویت، ادا اجه و بسیاری دیگر، در این برنامه برای دریافت کمک‌های نقدی حضور داشتند.

هانده ارچل و بوراک دنیز در برنامه Tek Yürek به عنوان نمایندگان سریال ترکی جدید “غریبه درونم” در این برنامه حضور داشتند.

بعد از فاجعه دردناک زلزله 7.8 ریشتری که در شهر قهرمان مرعش ترکیه به وقوع پیوست، تعداد کثیری از شهروندان ترکیه و سوریه جان خود را از دست دادند. برخی از شهرها نیز به طور کامل ویران شدند. عملیات جستجو و نجات کماکان درحال یافتن جسد‌ها و یا بازماندگان هستند.

کمک مالی بازیگران و خوانندگان کشور ترکیه برای زلزله زدگان

خانواده برخی از هنرمندان نیز در این حادثه جان خود را از دست دادند. از همان روزهای اول بسیاری از بازیگران، خوانندگان و افراد مشهور ترکیه هم کمک مالی کردند و هم در تهیه ارزاق و امداد رسانی دست به عمل شدند.

کمک هانده ارچل به زلزله زدگان
کمک هانده ارچل به زلزله زدگان و غمزه ارچل خواهرش

برخی نیز از طریق موسسه‌های خیریه اقدام به کمک کردند. جان یامان، هانده ارچل، حسن جان کایا، بوراک دنیز، ابراهیم چلیک کول، بوراک و فحریه اوزچیویت، دانلا بیلیچ و جمال جان، پینار دنیز و کاعان ییلدیریم، سرنای ساری کایا، مورات بوز، اورچون و آراس بولوت اینملی، ابرو گوندش، سیبل جان، هولیا آوشار و بسیاری دیگر، از جمله کسانی هستند که کمک کردند.

محبوب ترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل

برخی از افراد نیز سرپرستی کودکان بازمانده را برعهده گرفتند. خواهر هانده ارچل، غمزه ارچل و شوهرش، جانر ییلدیریم، درخواست سرپرستی یکی از کودکان را دادند. حسن جان کایا و زینب باستیک نیز اعلان کردند که سرپرستی مادی و معنوی برخی از کودکان را برعهده خواهند گرفت.

بهترین فیلم ها و سریال های آراس بولوت اینملی و مشترک با هانده ارچل

در ادامه ویدیویی از کمک هانده ارچل به زلزله زدگان را تماشا می‌کنید:

بیشتر بخوانید:


6 thoughts on “فیلم کمک رسانی هانده ارچل بازیگر زیبای ترک به زلزله زدگان + [لایو هانده و بوراک دنیز]

  1. اینا هم سلبریتی دارن دلسوز ملت و فعال در عرصه👌🏻ما هم سلبریتی داریم یک مشت وطن فروش خائن بی خاصیت فقط زبان باز غر غروووو که هیچ وقت هم در میدان عمل حضور ندارن👎🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *