خانواده هاکان رابطه او با هانده ارچل را تایید نکردند!

دوست پسر جدید هانده ارچل توسط آکیف یامان گزارشگر ترک دیده شد. این زوج که در فرودگاه دیده شده بودند، ویدیویی از آن‌ها زمانی که دست در دست هم بودند منتشر شد.

در مصاحبه جدیدتر که توسط مگزین ترکیه صورت گرفت، هانده ارچل ترجیح داد که به سوالات در رابطه با میانه‌اش با خانواده هاکان پاسخ ندهد. این موضوع سوژه این روزهای فضای مجازی است و همه بر این باور هستند که خانواده هاکان سابانجی، ارتباط او با هانده را تایید نکرده‌اند.

مصاحبه جدید هانده ارچل درباره خانواده معشوقش

دوست پسر جدید هانده ارچل

ویدیوی مصاحبه جدید هانده ارچل را در ادامه تماشا می‌کنید:


هاکان سابانجی و هانده ارچل

هاکان سابانجی و هانده ارچل روز‌های گذشته در کنار یکدیگر دیده شدند، که باعث شد شایعه رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی (فرزند خانواده ثروتمند ترک) منتشر شود.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش هنگام خروج از ترکیه در فرودگاه با هم دیده شدند. سپس زمانی که این زوج از پاریس باز می‌گشتند، آکیف یامان گزارشگر معروف ترکیه آن‌ها را شکار کرد و مصاحبه‌ای انجام داد. یامان این ویدیو را منتشر کرد و خبر رابطه را تایید کرد.

هانده ارچل
هانده ارچل

هانده ارچل و دوست پسرش هاکان سابانجی در دیزنی لند پاریس دیده شدند. این زوج که در روزهای گذشته از فنلاند برگشتند، مقصد بعدی شان لندن است. اما به دلیل اینکه هنوز خانواده سابانجی اجازه نداده‌اند، هاکان نمی‌تواند دوست دخترش را با جت شخصی به سفر ببرد. به همین دلیل باید با هواپیما سفر کنند.

هانده ار این مصاحبه چنین می‌گوید:

تشکر می‌کنم، نمیخوام زیاد راجع به این مسئله صحبت کنم.

رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی
رابطه هانده ارچل و هاکان سابانج

خانواده سابانجی خانواده اهل ترکیه فعال در تجارت و کارآفرینی می‌باشند، که در حال حاضر پس از خانواده کوچ، به‌عنوان دومین خانواده ثروتمند ترک، شناخته می‌شوند. خانواده سابانجی توسط حاجی عمر سابانجی بنیان‌گذاری شد و امروزه نسل دوم و سوم از این خانواده، که فرزندان ساکیپ سابانجی می‌باشند، کنترل شرکت‌ها و دارایی‌های خانواده سابانجی را برعهده دارند.

دوست پسر جدید هانده ارچل

ویدیوی رابطه هانده ارچل و هاکان سابانجی :


این خانواده از طریق شرکت سابانجی هولدینگ، مالکیت ۷۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه را، در اختیار دارد، که برای نمونه می‌توان به شرکت‌هایی چون: هواپیمایی پگاسوس، آکبانک، تمسا، آویوا اس‌ای و انرژیسا، اشاره کرد. دانشگاه سابانجی نیز متعلق به این خانواده می‌باشد.

مجله فوربز در سال ۲۰۰۴ دارایی خانواده سابانجی را معادل ۳٫۴ میلیارد دلار برآورد کرد و این خانواده را در رتبه ۱۴۷ از ثروتمندترین افراد جهان رتبه‌بندی نمود. هاکان متولد 14 فوریه 1991 (سی و یک ساله) در استانبول است. آرزو و عمر سابانجی پدر و مادر او هستند.

هانده ارچل و دوست پسر جدیدش
هانده ارچل و دوست پسر جدیدش

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هاکان سابانجی و هانده ارچل
هاکان سابانجی و هانده ارچل

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

بیشتر بخوانید:


2 thoughts on “خانواده هاکان رابطه او با هانده ارچل را تایید نکردند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *