سفر هانده ارچل و هاکان سابانچی به بولونیا [+عکس]

هانده که به تازگی با فرزند خانواده ثروتمند ترکیه وارد رابطه شده، با او به ایتالیا سفر کرده است. تصاویر هانده ارچل و هاکان سابانچی در بولونیا را ببینید.

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است.

مسافرت هانده ارچل و دوست پسرش به بولونیا بعد از سفر به میلان بود. این زوج از همان آغاز رابطه‌شان، بسیار سفر کردند. تصاویری از تعطیلات هانده ارچل در بولونیا را با پیراهنی رنگارنگ و نیم تنه سفید رنگ تماشا کنید.

تصاویر هانده ارچل و هاکان سابانچی در بولونیا

مسافرت هانده ارچل و دوست پسرش به بولونیا
مسافرت هانده ارچل و دوست پسرش به بولونیا

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آنها ماوی آیلین هنوز کوچک است که متاسفانه در تابستان خبری مبنی بر ابتلای او به بیماری سرطان منتشر شد. این خبر برای هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که مادر آن‌ها نیز بر اثر همین بیماری جان خود را از دست داد.

از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به : مست عشق، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران آفتاب و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بوراک دنیز و تولگا ساریتاش هستند.

تعطیلات هانده ارچل در بولونیا
تعطیلات هانده ارچل در بولونیا

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *