پیراهن رنگین کمانی هانده ارچل (Hande Erçel)

پیراهن های متنوع هانده مورد توجه هواداران این بازیگر جذاب است،‌ برای تماشای تصاویری از پیراهن رنگین کمانی هانده ارچل در ایتالیا همراه ما باشید.

از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که هانده در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به : مست عشق، تو در خانه ام را بزن، دو غریبه، عزیزه، مروارید سیاه، دختران آفتاب و عشق حرف حالیش نمیشه اشاره کرد. از جمله پارتنرهای او: کرم بورسین، بوعرا گولسوی، بوراک دنیز و تولگا ساریتاش هستند. استایل هانده ارچل با تم نارنجی را در ادامه ببینید.

پیراهن رنگین کمانی هانده ارچل

استایل هانده ارچل با تم نارنجی
استایل هانده ارچل با تم نارنجی

تعریف هانده ارچل از خوشبختی:

نام افراد روی زندگی و شخصیت‌شان اثر گذار است. من عقیده دارم که لبخند راه حل کلیدی خوشبختی در زندگی است و هر دری را باز می‌‌کند؛ همچنین علامت اعتماد بنفس است‌. فرقی ندارد که چه اتفاقی می‌‌افتد؛ چیزی را پیدا کنید که باعث شود در هر لحظه لبخند به لبتان بیاورد.

لباس رنگارنگ هانده ارچل

لباس رنگارنگ هانده ارچل
لباس رنگارنگ هانده ارچل

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

هانده متولد 1994 شهر باندیرما ترکیه است و یک خواهر به نام غمزه دارد. غمزه و شوهرش جانر نیز از اینفلوئنسرهای فنومن در ترکیه هستند. دختر آنها ماوی آیلین هنوز کوچک است که متاسفانه در تابستان خبری مبنی بر ابتلای او به بیماری سرطان منتشر شد. این خبر برای هانده و غمزه بیشتر ناراحت کننده بود، چرا که مادر آن‌ها نیز بر اثر همین بیماری جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *