تعطیلات تابستانی هانده ارچل و خانواده‌اش

تصاویری از تعطیلات تابستانی هانده ارچل و شوخی هانده با شوهر خواهرش را در ادامه ببینید. او تعطیلاتش را با خانواده خواهرش غمزه سپری کرده بود.

هانده ارچل یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن زیبای ترک است.  تاکنون در شماری از بهترین سریال های ترکی درخشیده است. از جمله بهترین فیلم‌ها و سریال‌های هانده ارچل می‌توان به: “تو در خانه‌ام را بزن”، “دختران آفتاب” که یکی از بهترین سریال‌های ترکی مدرسه‌ای است و سریال “حلقه” اشاره نمود. ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش را در ادامه تماشا کنید.

بیوگرافی هانده ارچل

تعطیلات تابستانی هانده ارچل

استایل جدید هانده در تابستان
استایل جدید هانده در تابستان

هانده ارچل در تابستان 1402 در سریال جدید دیزنی پلاس به ایفای نقش خواهد پرداخت. دیگر سریال او درام است و در آن با بوراک دنیز همبازی خواهد شد. فیلمبرداری این سریال از ماه آینده آغاز خواهد شد.

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

سفر هانده ارچل و دوست پسرش به شهرهای اروپایی

شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش

خداحافظی هانده ارچل با تابستان

خداحافظی هانده ارچل با تابستان
تعطیلات تابستانی هانده ارچل

خواهر هانده، غمزه ارچل با اینفلوئنسری به نام جانر ییلدیریم ازدواج کرده است. آیلین ماوی ییلدیریم سه ساله نیز حاصل این ازدواج است. روابط این دو خواهر که مادر خود را بر اثر سرطان از دست دادند، بسیار نزدیک است. هانده ارچل و شوهر خواهرش نیز دوستان خوبی هستند.

شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش
شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش

متاسفانه خبری که این روز‌ها از هانده ارچل شنیده شده است، بیماری سرطان خواهرزاده هانده ارچل است. نام او ماوی است و دختر غمزه ارچل، خواهر هانده است. آیلین ماوی، دختر 2.5 ساله غمزه ارچل، خواهر هانده ارچل بازیگر ترک به سرطان مبتلا شده است.

هانده ارچل که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، سکوت خود را در مورد وضعیت سلامتی خواهر زاده اش شکست. هانده ارچل که با عجله داشت رستورانی را ترک می کرد با خبرنگاران رو در رو شده و به سوالات خبرنگاران در مورد روند درمان ماوی پاسخ داد:

همه چیز خوب پیش میره، انشالله بهتر از این هم پیش بره. ممنون از سوالاتتون.. اما الان زمان مناسبی نیست. قول میدم در یک فرصت مناسب توضیحات لازم رو ارائه بدم.

ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش

ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش
ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

عکس عروسی هانده ارچل و همسر واقعیش رو از کجا ببینم؟

چنین امکانی نیست، چون هانده هنوز ازدواج نکرده!

هانده ارچل به انگلیسی یا ترکی چطوری نوشته میشه؟

Hande Erçel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *