تصاویر جنجالی منتشر شده از مراسم عروسی ادا اجه باربی ترکیه (Eda Ece)

ادا اجه بازیگر سریال سیب ممنوعه (ییلدیز) با بسکتبالیست بوراهان تونجر بعد از 4 سال ازدواج کرد. ویدیو‌ها و عکس های مراسم عروسی ادا اجه را تماشا کنید.

عکس های مراسم عروسی ادا اجه

Eda Ece & Buğrahan Tuncer

اجه در دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل می‌کرد و در رشته روان‌شناسی از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ‌التحصیل شد. وی از بین سه دخترها در خانواده‌اش کوچکترین آن‌ها می‌باشد. پس از حضور وی در یک نقش فرعی در سال ۲۰۰۴، وی تا سال ۲۰۱۲ برای نقش‌های فرعی انتخاب می‌شد تا اینکه اولین نقش اصلی خود را در مجموعه نمایش تلویزیونی هفت کثیف دریافت کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را آغاز کرد.

باربی ترکیه
باربی ترکیه

در نظر پرسی جدیدی که برگزار شده است، از میان بازیگران زن ترک، ادا اجه به عنوان باربی ترکیه برگزیده شد. بعد از او هانده ارچل، باده ایشچیل و بورجو بیریجیک در رده‌های دوم تا چهارم هستند.

Eda Ece & Buğrahan Tuncer
Eda Ece & Buğrahan Tuncer

لباس عروس ادا اجه

لباس عروس ادا اجه بسیار جذاب و شیک است، در ذیل اولین تصاویر عروسی ادا اجه را مشاهده می‌نمایید:

اولین تصاویر عروسی ادا اجه
اولین تصاویر عروسی ادا اجه
لباس عروس ادا اجه
لباس عروس ادا اجه

بله گفتن ادا اجه در مراسم عروسی ادا اجه

ویدیوی بله گفتن ادا اجه در مراسم ازدواج را تماشا کنید:


در سال ۲۰۱۳، وی اولین تجربه سینمایی خود را با به خاطر دخترم تجربه‌ کرد. وی بعدها به جمع بازیگران سریالی از شبکه تی‌آرتی ۱ به اسم منو اینطوری دوست داشته باش پیوست و شخصیت زینو را به تصویر کشید. در سال ۲۰۱۵، وی در فیلم اندازه شوهرت حرف بزن حرفه‌های بازیگری خود را نشان داد و نیز یک نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی نمایشی وضعیت رابطه پیچیده را برعهده گرفت.

مراسم عروسی ادا اجه
مراسم عروسی جنجالی ادا اجه

در سال ۲۰۱۶، وی پس از فیلم گورومجه دوباره نقش خود را در دنباله فیلم اندازه شوهرت حرف بزن به اسم اندازه شوهرت حرف بزن: قیام بازی‌کرد. در همان سال وی در یک فیلم تلویزیونی محروم‌ها به عنوان یکی از نقش‌های اصلی ظاهر‌شد. پس از بازی کردن در فیلم داستان‌های پدربزرگ کورکوت: دومرول دیوانه، وی شروع به بازی کردن شخصیت ییلدیز در سریال تلویزیونی سیب ممنوعه کرد.

تصاویر جدید از لباس عروس ادا اجه


ویدیوی خوانندگی برهان تونجر در مراسم عروسی ادا اجه


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *