سلبریتی هایی که در مراسم عروسی ادا اجه حضور داشتند! [+ویدیو و عکس]

تمامی تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از عروسی ادا اجه و برهان تونجر را تماشا کنید. برخی از ویدیوها نشانگر فهرست مهمانان عروسی ادا اجه هستند.

مهمانان عروسی ادا اجه

اجه در دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل می‌کرد و در رشته روان‌شناسی از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ‌التحصیل شد. وی از بین سه دخترها در خانواده‌اش کوچکترین آن‌ها می‌باشد. پس از حضور وی در یک نقش فرعی در سال ۲۰۰۴، وی تا سال ۲۰۱۲ برای نقش‌های فرعی انتخاب می‌شد تا اینکه اولین نقش اصلی خود را در مجموعه نمایش تلویزیونی هفت کثیف دریافت کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را آغاز کرد.

برهان تونجر متولد ۳ فروردین ۱۳۷۲ در استانبول؛ بازیکن حرفه‌ای بسکتبال ترک است که اخیرا به خاطر رابطه‌ای که با ادا اجه داشته است، به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. او از دوران راهنمایی به بازی بسکتبال روی آورد و فعالیت حرفه‌ای خود در این رشته را از سال ۲۰۰۹ با تیم Beşiktaş Cola Turka آغاز کرد. برهان، پیراهن شماره ۹ را بر تن می‌کند.

مهمانان عروسی ادا اجه
مهمانان عروسی ادا اجه

او در سال ۲۰۱۹ وارد رابطه با ادا اجه شد. این دو در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن‌ها تبدیل به سوژه رسانه‌ها شد. ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان داد، مورد شناخت بسیاری از ایرانی‌ها می‌باشد. او اولین قدم را برای ازدواج با برهان تونجر بسکتبالیست مشهور برداشت. ادا اجه که گفته بود 9 بار در پروژه‌هایی که در آن شرکت داشته ازدواج کرده است، در دنیای واقعی عروس شد!

ابراهیم سلیم، هانده ارچل،‌ هاکان سابانجی،‌ غمزه ارچل،‌ جانر ییلدیریم،‌ شوال سام،‌ ملیس سزن، نیلپری شاهین کایا و دوست پسرش، ایرم ساک و دوست پسرش،‌ گوپسه اوزای،‌ باریش آردوچ، بیران داملا ییلماز،‌ سودا ارگینجی و اکیپ سریال سیب ممنوعه، ییلدیز چائری آتیکسوی، برک اوکتای،‌ نسرین جوادزاده و مادرش، دانلا بیلیچ و … از جمله افراد معروفی بودند که در عروسی ادا اجه حضور داشتند.

ییلدیز چائری آتیکسوی و برک اوکتای در عروسی ادا اجه

ییلدیز چائری آتیکسوی و برک اوکتای هر دو از بازیگران ترکیه هستند که به دلیل رابطه نزدیک با ادا اجه در این مراسم شرکت کردند. برک اوکتای نیز در سریال سیب ممنوعه حضور داشت و با ادا اجه همبازی بود.

ویدیوی حضور ییلدیز چائری آتیکسوی و برک اوکتای در عروسی ادا اجه :


هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی ادا اجه

خوانندگی همسر ادا اجه در مراسم عروسی شان همراه با شوال سام [+ویدیو]

هانده ارچل و هاکان سابانجی در عروسی ادا اجه حضور داشتند و هانده ویدیویی از لحظه ورود عروسی را در استوری اش منتشر کرد و نوشت:

خوشگلم همیشه خوشبخت باشی


سودا ارگینجی و بیران داملا ییلماز و دیگران


گوپسه اوزای و باریش آردوچ، ایرم ساک و دوست پسرش


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *