کیک چهار طبقه عروسی ادا اجه بازیگر زیبای ترک [+ویدیو و تصاویر از مراسم]

عکس های عروسی ادا اجه و ویدیوی لحظه برش کیک چهار طبقه عروسی ادا اجه را در این نوشتار ببینید. ادا اجه و برهان تونجر بعد از 4 سال رابطه ازدواج کردند.

اجه در دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل می‌کرد و در رشته روان‌شناسی از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ‌التحصیل شد. وی از بین سه دخترها در خانواده‌اش کوچکترین آن‌ها می‌باشد. پس از حضور وی در یک نقش فرعی در سال ۲۰۰۴، وی تا سال ۲۰۱۲ برای نقش‌های فرعی انتخاب می‌شد تا اینکه اولین نقش اصلی خود را در مجموعه نمایش تلویزیونی هفت کثیف دریافت کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را آغاز کرد.

کیک چهار طبقه عروسی ادا اجه


ویدیوی بالا لجظه بریدن کیک چهار طبقه عروسی ادا اجه را نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۱۳، وی اولین تجربه سینمایی خود را با به خاطر دخترم تجربه‌ کرد. وی بعدها به جمع بازیگران سریالی از شبکه تی‌آرتی ۱ به اسم منو اینطوری دوست داشته باش پیوست و شخصیت زینو را به تصویر کشید. در سال ۲۰۱۵، وی در فیلم اندازه شوهرت حرف بزن حرفه‌های بازیگری خود را نشان داد و نیز یک نقش اصلی در مجموعه تلویزیونی نمایشی وضعیت رابطه پیچیده را برعهده گرفت.

در سال ۲۰۱۶، وی پس از فیلم گورومجه دوباره نقش خود را در دنباله فیلم اندازه شوهرت حرف بزن به اسم اندازه شوهرت حرف بزن: قیام بازی‌کرد. در همان سال وی در یک فیلم تلویزیونی محروم‌ها به عنوان یکی از نقش‌های اصلی ظاهر‌شد. پس از بازی کردن در فیلم داستان‌های پدربزرگ کورکوت: دومرول دیوانه، وی شروع به بازی کردن شخصیت ییلدیز در سریال تلویزیونی سیب ممنوعه کرد.

این زوج که چهار سال است با هم رابطه داشتند، در روزهای گذشته مراسم عروسی برگزرار کردند. میهمانان ویژه‌ای از جمله شوال سام، بیران داملا ییلماز، گوپسه اوزای، ایرم ساک، هانده ارچل،‌ غمزه ارچل، جانر ییلدیریم، هاکان سابانجی، ملیس سزن و … در مراسم حضور داشتند. خوانندگی شوال سام و رقص زیبای ادا و شوال نیز مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

عکس های عروسی ادا اجه

ویدیوی لحظه بوسیدن مرت رمضان دمیر و افرا ساراچ اوغلو (سیران و فرید)

رقص ادا اجه در عروسی اش


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *