خوانندگی ماهسون قرمزی گل در اتوبوس برای هوادارانش (Mahsun Kırmızıgül)

ماهسون قرمزی گول (Mahsun Kırmızıgül) خواننده معروف ترک، به دلیل پیدا نکردن تاکسی سوار اتوبوس شد. ویدیوی خوانندگی ماهسون قرمزی گل در اتوبوس را ببینید.

خوانندگی ماهسون قرمزی گل در اتوبوس

ماهسون قرمزی‌گل (ترکی استانبولی: Mahsun Kırmızıgül‎) خواننده،بازیگر و کارگردان ترکیه‌ای کردتبار زاده‌ شهر دیاربکر ترکیه است. او در سال‌های کنونی بیشتر فعالیت‌های هنری‌اش را در پوشش سینما و دوردیس (تلویزیون) به نمایش گذاشته است.

کارهای هنری وی دربرگیرنده‌ خوانندگی، نوازندگی، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است. از آلبوم‌های نامورش «عروس کوچک»، «گوش بده» و «ساری ساری» را می‌توان نام برد.

آواز خواندن ماهسون در اتوبوس
آواز خواندن ماهسون در اتوبوس

قرمزی‌گل، در سال ۱۹۸۹ در سن ۲۰ سالگی با خانم «گلگم» یک ازدواج ناموفق داشت و از این ازدواج صاحب یک پسر به نام «محمود» شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۵ هم با «صدا سایان» یک نامزدی ناموفق داشت.

در سال ۲۰۱۱ وی با «مینه چانگال» یک نامزدی ناموفق داشت. قرمزی‌گل در ۲۰۱۶ با یک وکیل ترکیه‌ای ساکن آمریکا به نام اژه بینای ازدواج رسمی کرد. حاصل این ازدواج یک فرزند دختر است که در آوریل ۲۰۲۲ به طلاق توافقی ختم شد و حضانت کودک به مادر واگذار گردید. ویدیوی آواز خواندن ماهسون در اتوبوس را در ادامه تماشا کنید.

ویدیوی خوانندگی ماهسون در اتوبوس

ویدیوی خوانندگی ماهسون در اتوبوس (آهنگ Dinle) را در ادامه تماشا کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *