قانون کار جدید کیوانچ تاتلیتوع بازیگر مرد سریال ترکی آقازاده

ماجرای قانون کار کیوانچ تاتلیتوع (Kıvanç Tatlıtuğ) چیست؟ بعد از به دنیا آمدن بچه کیوانچ تاتلیتوع و بزرگ شدن او، کیوانچ تصمیم گرفت که ساعت کاری را کاهش دهد.

قانون کار کیوانچ تاتلیتوع (Kıvanç Tatlıtuğ)

کیوانچ تاتلیتوع برای اینکه بتواند وقت بیشتری را با پسر 1.5 ساله‌اش “کورت افه” بگذراند و بزرگ شدنش را ببیند، قانونی گذاشت که فقط 8 ساعت در روز در ست‌های فیلمبرداری کار خواهد کرد. ساعت کاری کیوانچ تاتلیتوع بعد از اینکه هانده ارچل نیز برای خودش کانون کار تعیین کرده بود، جلب توجه کرده است.

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوع

بچه کیوانچ تاتلیتوع

کیوانچ تاتلیتوغ (به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) (زاده ۲۷اکتبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه و مدل سابق اهل ترکیه است. کیوانچ در زبان ترکی به معنی افتخار، غرور است و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده‌است.

معروفیت کیوانچ تاتلیتوغ بیشتر به خاطر بازی در سریال‌های عشق ممنوع و کوزی گونی است. تاتلیتوغ همزمان با بازی در سریال کوزی گونی به ایفای نقش در یک فیلم سینمایی با نام رویای پروانه پرداخت که در آنجا نقش یکی از دو شاعر داستان را بازی می‌کرد و به خاطر همین نقش مجبور به کم کردن وزن خود شد.

قانون کار کیوانچ تاتلیتوع
قانون کار کیوانچ تاتلیتوع

دومین همکاری او با برن سات در سال ۲۰۱۰ و دوبله انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ بود که کیوانچ دوبلور نقش کِن و برن سات دوبلور باربی بود. پخش سریال‌های او در شبکه‌های ماهواره‌ای عربی باعث محبوبیت او در کشورهای عربی شد و حتی او به این کشورها دعوت شد.

ساعت کاری کیوانچ تاتلیتوع
ساعت کاری کیوانچ تاتلیتوع

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *