قوانین کار هانده ارچل برای بازی در سریال‌ها و تبلیغات ؛ بیشتر از 12 ساعت کار نمی‌کنم!

منظور از قانون کار جدید هانده ارچل چیست؟ هانده که در پروژه‌های تبلیغاتی، سریال‌ها و … حضور دارد، به تازگی علام کرده است که بیش از 12 ساعت کار نخواهم کرد.

قانون کار جدید هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

او علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد و در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

هانده با ساخت اکانت در برنامه تردز نیز رکورد زد. در دقایق اول ساخت اکانت، بیش از یک میلیون نفر صفحه او را دنبال کردند. هانده این روزها با هاکان سابانجی، یکی از ثروتمندان ترکیه در ارتباط است.

ساعت کاری هانده ارچل

ساعت کاری هانده ارچل
ساعت کاری هانده ارچل

هانده ارچل به تازگی اعلام کرد که در هر پروژه‌ای باشم، چه سریال چه تبلیغات، چه عکاسی و …، در روز بیش از دوازده ساعت در ست نخواهم بود. او این روزها در تعطیلات است و از اواخر شهریور، در ست فیلمبرداری سریال دو غریبه حاضر خواهد بود. در کنار آن، هانده ارچل چهره تبلیغاتی برند پوشاک Nocturne، جواهر آتاسای، پلتفرم دیزنی پلاس در ترکیه و … است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *