عاشقانه های آلینا بوز و امید اویرگن + تصاویر لو رفته از آن‌ها در تعطیلات

رابطه عاشقانه آلینا بوز و امید اویرگن حقیقت دارد؟ اویرگن که با هر سلبریتی که از دوست قبلی‌اش جدا می‌شود، رابطه برقرار می‌کند، این بار با آلینا رابطه دارد.

رابطه عاشقانه آلینا بوز و امید اویرگن

افشای رابطه آلینا بوز و امید اویرگن :

الینا بوز و اوموت اویرگن رابطه خودشونو اعلام کردن

صحبت‌های امید اویرگن به نزدیکانش درباره این رابطه:

این بار دارم یه چیز خیلی جدی و متفاوت رو تجربه می‌کنم.

عکس های لو رفته از آلینا بوز و دوست پسر جدیدش

عکس های لو رفته از آلینا بوز و دوست پسر جدیدش امید اویرگن که تعطیلات خود را در یونان می‌گذرانند منتشر شد. آلینا ۱۶ روز پیش بعد از ۴ سال رابطه، از دوست پسر قبلیش میتهات جان اوزر جدا شد.

افشای رابطه آلینا بوز و امید اویرگن

امید اویرگن از فعالان بازار کسب و کار است. امید روال کارش اینه با هر کی که از رلش جدا میشه رل بزنه یه چند ماه باهم بمونن.

آلینا بوز (به ترکی استانبولی: Alina Boz) (زاده ۱۴ ژوئن ۱۹۹۸) بازیگر زن اهل ترکیه است. بوز در ۱۴ ژوئن ۱۹۹۸ در مسکو، روسیه متولدشد. مادر وی روس و پدرش مهاجر ترک از بلغارستان و ساکن روسیه است.

او هفت ساله بود که خانواده‌اش به دلیل شغل جدید پدرش به ترکیه نقل مکان کردند. او در آنجا زبان ترکی را آموخت و در دبستان تحصیل‌کرد. در دبیرستان خصوصی هواپیمایی Gkjet تحصیل‌ کرد. فعالیت رقص خود را در تئاتر رقص آغاز کرد.

کار بازیگری خود را در سریال Cesur Hemşire در سال ۲۰۱۳ در نقش Canan آغاز نمود. در سال ۲۰۱۴ در سریال Paramparça در نقش Hazal به همراه بازیگر نور گل یشیلچای کار کرد. در سال ۲۰۱۶ در فیلم Kaçma Birader در نقش ملیس کهواجی ظاهر شد.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *