بازیگر زن ترک زیباترین زن سال 2023 + خوش‌تیپ‌ترین مرد سال از اعضای BTS

سیلا تورک اوغلو زیباترین زن سال 2023 معرفی شد. مجله The Netizens Report بازیگر زن ترک را به عنوان زیباترین زن و جونگ کوک را به عنوان مرد خوش‌تیپ معرفی کرد.

سیلا تورک اوغلو زیباترین زن سال 2023

زیباترین زن سال 2023 بازیگر زن ترک سیلا (Sıla Türkoğlu) معرفی شد. در رای گیری زیباترین زن سال 2023 که توسط مجله The Netizens Report انجام شد، سیلا تورک اوغلو مقام اول را به خود اختصاص داد.

زیباترین زن سال 2023 بازیگر زن ترک سیلا
زیباترین زن سال 2023 بازیگر زن ترک سیلا

سیلا بازیگری را با بازی در سریال تلویزیونی گریه نکن مادر (Ağlama Anne) در سال 2018 آغاز کرد. او در سال 2019 در سریال سوگند نقش سونا و در سریال امانت در نقش سحر بازی کرد که پخش آن از 16 شهریور 1399 از شبکه 7 آغاز شد. حضور او در سریال امانت بعد از پخش قسمت 416 که در 4 ژوئیه 2022 پخش شد، به پایان رسید. این روزها سیلا و آلپ نوروز در رابطه هستند.

خوش تیپ ترین مرد سال 2023

خوش تیپ ترین مرد سال 2023 نیز از دید این مجله جونگ کوک (Jung Kook) معرفی شد.

جون جونگ-کوک (به کره‌ای: 전정국؛ زادهٔ ۱ سپتامبر ۱۹۹۷) که با نام جونگ‌کوک شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌سرای اهل کره جنوبی است. او کوچک‌ترین عضو و خواننده گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس است.

خوش تیپ ترین مرد سال 2023
خوش تیپ ترین مرد سال 2023

جونگ‌کوک در سال ۲۰۱۱، در آزمون برنامه استعدادیابی کره‌ای سوپراستار کی که در دگو برگزار شد، حضور یافت و با وجود پذیرفته نشدن در این آزمون، از هفت کمپانی سرگرمی پیشنهاد مصاحبه دریافت کرد. او پس از دیدن اجرای آراِم (هم‌گروهی و لیدر فعلی بی‌تی‌اس)، تصمیم گرفت به بیگ هیت اینترتینمنت ملحق شود.

جونگ‌کوک پیش از آغاز به کار، برای بهبود مهارت رقص خود، در تابستان ۲۰۱۲ به لس آنجلس سفر کرد و زیر نظر کمپانی رقص موومنت لایف‌استایل آموزش دید. در ژوئن ۲۰۱۲، در موزیک ویدئوی «من خودشم» از جوکُن حضور یافت و همچنین مدتی رقصنده گروه گِلَم بود.

در سال ۲۰۱۷، از دبیرستان هنرِ مدرسهٔ هنرهای نمایشی سئول فارغ‌التحصیل شد. جونگ‌کوک در نوامبر ۲۰۱۶، از شرکت در آزمون ملی ورودی دانشگاه‌های کره جنوبی منصرف شد. در سال ۲۰۲۰، در رشته پخش و سرگرمی وارد دانشگاه سایبر جهانی شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *