شروع رابطه عاشقانه بازیگران سریال خواهران و برادران ؛ رجب اوستا و ایلایدا سزگین

همزمان با دیده شدن رجب اوستا، بازیگر کاراکتر برک و ایلایدا سزگین، بازیگر نقش زهرا در سریال Kardeşlerim، رابطه بازیگران سریال خواهران و برادرانم افشا شد.

رابطه بازیگران سریال خواهران و برادرانم

رجب اوستا و ایلایدا سزگین بازیگران سریال خواهران و برادرانم، با هم در نیشانتاشی استانبول دیده شدند.

بعد از اینکه بازیگران سریال ترکی پرطرفداری خواهران و برادرانم در نیشانتاشی دست در دست هم دیده شدند، شایعه رابطه برک و زهرا سریال خواهران و برادران در فضای مجازی منتشر شد. نظر شما به رابطه رجب اوستا و ایلایدا سزگین چیست؟

عکس لو رفته از رجب اوستا و ایلایدا سزگین

عکس لو رفته از رجب اوستا و ایلایدا سزگین
عکس لو رفته از رجب اوستا و ایلایدا سزگین

خواهر و برادرانم (به ترکی استانبولی: Kardeşlerim) مجموعه تلویزیونی در ژانر درام، عاشقانه و نوجوانان ساخت ترکیه و تولید ان‌جی مدیا به کارگردانی سرکان بیرینچی و نویسندگی گل‌عابوس سمرجی است. در آن بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان، فادیک سوین آتاسوی، خالد اوزگور ساری، ییعیت کوچاک، سو بورجو یازگی جوشکون و اونور سعید یاران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان حول محور قدیر، عمر، آسیه و اِمَل چهار خواهر و برادری می‌چرخد که والدین خود را به دلیل حوادث ناگوار از دست می‌دهند و سعی می‌کنند با حمایت یکدیگر زندگی خود را ادامه دهند. با وجود فراز و نشیب‌ها، آنها همیشه در کنار یکدیگر هستند. اما به زودی حقیقت مربوط به مرگ والدین آنها به آرامی آشکار می‌شود و هیچ چیز مانند قبل باقی نمی‌ماند.

ویدیوی لو رفته از رابطه بازیگران سریال خواهران و برادرانم


جزئیات رابطه برک و زهرا سریال خواهران و برادران

رجب اوستا در نقش برک اوزکایا:

چتین فرزند خوانده رسول و آیلا، دوست صمیمی دوروک، دوست پسر آیبیوکه، برای مدت کوتاهی عاشق ملیسا، پسر سرپیل، برادر دوقلو الیف

ایلایدا سزگین در نقش زهرا بارچین و گوون (حضور از قسمت ۷۳ تا ۸۷):

همسر سابق تولگا بارچین، خواهر بزرگ‌تر بهار

علت حذف کاراکتر زهرا:

بر اثر تیراندازی در بیمارستان جان باخت.

رابطه رجب اوستا و ایلایدا سزگین مربوط به سریال نیست و صرفا در دنیای واقعی با هم دوست هستند. اینکه در کنار یکدیگر دیده شدند، شایعات رابطه آن‌ها را تقویت کرد.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *