قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو از نگاه سایت فیگار

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو تاثیر زیادی در دنیای ناروتو داشته‌اند. در ادامه به معرفی قدرتمندترین هیولا های دم دار در ناروتو می‌پردازیم.

سری ناروتو دارای تعداد زیادی نینجا و جوتسو قدرتمند است، اما قوی‌ترین سلاحی که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است، چیزی نیست جز جانوران دم که توسط خود Sage of Six Paths ساخته شده است. اگرچه آنها در مجموع به نام جانوران دم دار یا جانوران چاکرا نامیده می‌شوند، اما آنها اشکال عظیم چاکرا هستند که می‌توانند صدمات زیادی به بار آورند. آن‌ها در زمان‌های مختلف در طول انیمه به‌عنوان ابزاری در پاورپلی گرفته شده‌اند، در انسان‌ها قرار داده شده‌اند و استخراج شده‌اند.

با در نظر گرفتن همه چیز، برخی از Tailed Beasts به طور طبیعی قوی‌تر از بقیه خواهند بود. جانوران دم افسانه ای از مهم ترین موجودات جادویی ناروتو هستند. این موجودات دارای قدرت عظیمی هستند که می توان از آن به طرق مختلف استفاده و بهره برداری کرد – و نه همیشه برای خیر.

ما در این مقاله قصد داریم قدرت این هیولاها را بررسی کنیم و شما را با قوی ترین هیولا های دم دار در Naruto و همچنین ضعیف ترین هیولا های دم دار در ناروتو آشنا کنیم. پس در ادامه نوشتار قدرتمندترین هیولا های دم دار در ناروتو همراه ما بمانید تا با قوی ترین هیولا های دم دار در Naruto آشنا شوید.

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو

ضعیف ترین هیولا های دم دار در ناروتو

شما می‌توانید فهرست قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Shukaku

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Shukaku

در ابتدای مقاله قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو ، شوکاکو یک دم است که در داخل گارا ساکن می‌باشد. علاوه بر کوراما، شوکاکو یکی از اولین جانوران دمی است که در ناروتو معرفی شد. شوکاکو یکی از دلایلی است که گارا دفاع نهایی را دارد. The One Tails در هر زمان به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی مست است، در حالی که به طور همزمان دیدگاه نسبتاً متکبرانه‌ای از خود نشان می‌دهد.

همچنین در مورد قتل افراد، از جمله افراد بیگناه، هیچ ابایی ندارد، اگرچه این تا حد زیادی به دلیل بدرفتاری انسانی است. مهم‌تر از همه، شوکاکو تکنیک‌های آب‌بندی پیشرفته‌ای دارد که با وجود اینکه از نظر فنی ضعیف‌ترین آنها در نظر گرفته می‌شود، بسیار بالاتر از سایر جانوران دمی است.

Matatabi

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Matatabi

Matatabi دو دم است که در کونویچی روستای ابر پنهان مرده، یوگیتو نی، ساکن است. او Fire Release را دارد که می‌تواند آن را به Tailed Beasts دیگر قرض دهد. او همچنین می‌تواند با دیگر جانوران دم دار ترکیب شود، که به او اجازه می‌دهد یک سوزانو کامل را خرد کند.

او همچنین سریع‌ترین در بین سایر جانوران دم دار است و می‌تواند از بسیاری از انسان‌هایی که می‌خواستند او را بگیرند پیشی بگیرد. اگرچه او در نهایت گرفتار شد، اما تلاش بسیار بیشتری لازم است تا در نهایت او را از یوگیتو بیرون بیاوریم. جالب اینجاست که متاتابی مانند رفقای اغلب بی پروا خود رفتار نمی‌کند – برعکس، او با اکثر مردم با احترام و وقار واقعی رفتار می‌کند.

Isobu

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Isobu

The Three Tailed Beast به طرز شگفت‌آوری مطیع است، اما این باعث نمی‌شود که از قدرت آن کاسته شود. ایسوبو سه دم است که در داخل چهارمین میزوکاگه متوفی، یاگورا کاراتاچی، زندگی می‌کند. ایسوبو قادر است حریفان خود را با چیزی جز مرجان‌های دریایی شکست دهد و همچنین با سرعت‌های فوق العاده سریع شنا کند. در آب، Isobu مطمئناً در هر نبردی بین Tailed Beasts پیروز خواهد شد. در هر صورت، ایسوبو چاکرای کافی برای ایجاد ویرانی و تخریب گسترده دارد، اگرچه این نتیجه کاملاً بعید است.

Son Goku

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Son Goku

سون گوکو چهار دمی است که در نینجای مرده روستای سنگی پنهان، روشی، زندگی می‌کند. سون گوکو علاوه بر توانایی ساخت بمب هیولای دم دار، می‌داند که چگونه از تایجوتسو، یک تکنیک رزمی نسبتاً قوی، استفاده کند. بر اساس شاه میمون افسانه‌ای از سفر به غرب، چهار دم از نظر فیزیکی تحت کنترل است.

سون گوکو نیز مانند شوکاکو نمی‌تواند انسان‌ها را به دلایل موجه تحمل کند، اما وقتی صحبت از سایر جانوران دم به میان می‌آید محترمانه رفتار می‌کند. نام این موجودیت همچنین اشاره ای مورب به قهرمان نمادین دراگون بال است، چیزی که اکثر طرفداران ناروتو فوراً متوجه می‌شوند.

Kokuo

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Kokuo

یک هیبرید اسب و دلفین، کوکوئو پنج دم است که در داخل روستای سنگی پنهان نینجا، هان، زندگی می‌کند. در پایان جنگ نینجا، کوکو تصمیم می‌گیرد در یک جنگل زندگی کند تا از هرگونه درگیری جلوگیری کند. به عنوان یکی از قوی‌ترین جانوران دم، کوکوئو از شاخ خود برای حمله به دشمنان خود استفاده می‌کند، همانطور که در درگیری با گیوکی دیده می‌شود.

علاوه بر این، Five-Tails به دلیل استفاده از چندین تکنیک تبدیل طبیعت شناخته شده است. با توجه به اینکه به طور موقت تلاش‌های توبی برای دستکاری آن را به تاخیر می‌اندازد، اراده و اراده کوکو را می‌توان به درستی بی نظیر توصیف کرد.

Saiken

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Saiken

سایکن شش تیلز است که در داخل نینجا مه پنهان مرده، اوتاکاتا زندگی می‌کند. این موجودیت شبیه یک راب غول پیکر است که قادر به استفاده از Water Release می‌باشد. سایکن همچنین چاکرای خود را با دیگر جانوران دم دار به اشتراک می‌گذارد، توانایی که بسیار خوب می‌باشد.

علاوه بر این، Saiken می‌تواند با تکیه بر تکنیکی به نام Water Release: Starch Syrup Capturing Field، دشمنان خود را به دام بیاندازد. Six-Tails همچنین می‌تواند در برابر پرتاب شدن توسط سایر جانوران دم دار مقاومت کند – حتی پس از پرتاب شدن توسط Kurama سالم ظاهر می‌شود. اگرچه در مقایسه با سایر حیوانات دم دار کند است، اما دوام استثنایی Saiken شوخی نیست.

Chomei

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Chomei

Chomei هفت دم است که در روستای مرده پنهان شده توسط کونویچی آبشار، فو ساکن است. چومئی و فو قبل از مرگ او با هم دوست بودند، اتفاقی که به طور شگفت انگیزی بین حیوانات دم دار و انسان‌ها رایج بود. Chomei می‌تواند از بال‌های خود برای کور کردن دیگران با یک غبار قوی استفاده کند و همچنین پیله ای ایجاد کند که می تواند جوتسو جذب چاکرا را کُند کند.

اگرچه Chomei معمولاً از جوتسو که بر پایه حشرات است استفاده می‌کند، اما دوام و استقامت بسیار زیادی نیز دارد. مزیت اصلی Chomei نسبت به رفقای خود این است که می تواند به راحتی در هوا پرواز کند.

Gyuki

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Gyuki

Gyuki همان هشت دم است که در داخل قاتل B زندگی می‌کند. علاوه بر قدرت‌های معنوی خود، می‌تواند از دم‌های مختلف هشت پا خود نیز برای آسیب رساندن به دشمنان استفاده کند. علاوه بر این، گیوکی همچنین می‌تواند چاکرای B را تحریک کند و هر جنجوتسو را به استثنای تسوکویومی بی‌نهایت، بیرون کند.

قدرت کامل گیوکی در طول نبرد ساسوکه با قاتل B نشان داده می‌شود، زیرا Eight-Tails می‌تواند آماتراسو را با مشت‌های برهنه از بین ببرد. اگر این به اندازه کافی چشمگیر نباشد، گیوکی می‌تواند دو جانور دم دار را در آن واحد بدون صرف تلاش زیاد غلبه کند. گیوکی و کوراما به عنوان تنها هیولای دمی که توسط B رام شده است، شباهت‌های زیادی دارند.

Kurama

قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو
Kurama

در انتها مقاله قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو ، کوراما جانور 9 دمی است که در ناروتو زندگی می‌کند. کوراما در ابتدا نه تنها به این دلیل که دهکده برگ پنهان را نابود کرد، بلکه به این دلیل که قوی‌ترین جانور دمی است، ترسید. گفته می‌شود، Ten-Tails بسیار قدرتمندتر است. کوراما نه تنها می‌تواند با یک ناخن دیگران را بکشد، بلکه می‌تواند رگباری از بمب‌های Tailed Beast را ایجاد کند و باعث ویرانی عظیم شود.

Nine-Tails می‌تواند با استفاده از تکنیکی به نام حالت باریون، نوعی انرژی رادیکال تولید کند. همانطور که از طریق دانش و درک او از فیزیک هسته‌ای نشان داده شده است، کوراما همچنین باهوش‌ترین در بین تمام جانوران دم در ناروتو است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قوی ترین هیولا های دم دار در ناروتو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *