بهبودی حال کرم بورسین بازیگر سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی بعد از بستری شدن

علت بستری شدن کرم بورسین هنگام ضبط و فیلمبرداری سریال ترکی ” اگه خیلی دوست داشته باشی چی” چه بود؟ برای اطلاع از وضعیت این بازیگر ترک همراه ما باشید.

علت بستری شدن کرم بورسین

کرم در بیمارستان بستری شد

به گفته بیرسن آلتونتاش خبرنگار ترک:

کرم بورسین در ست فیلمبرداری سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی تب می‌کند و وقتی تبش پایین نمی‌آید به بیمارستان منتقل شده و متوجه می‌شوند بدنش دچار عفونت شده است. حال این بازیگر بهتر است و باید یک روز دیگر در بیمارستان بماند؛ بعد از آن می‌تواند به کارش ادامه دهد.

کرم در بیمارستان بستری شد
کرم در بیمارستان بستری شد

کرم بورسین (Kerem Bursin) یک بازیگر ترکیه‌ای است. او در 4 ژوئن 1987 در استانبول، ترکیه، به دنیا آمد. کرم بورسین در آمریکا تحصیل کرده و مدرک لیسانس را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه نورث وسترن دریافت کرده است. کرم بورسین بازیگر اگه خیلی دوست داشته باشی چی پیشتر با بازی در سریال تو درم را بزن محبوبیت جهانی به دست آورد.

بهبودی حال کرم بورسین


او به عنوان بازیگر تلویزیونی و سینمایی شناخته شده و در چندین سریال معروف ترکیه‌ای به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته است. برخی از سریال‌های معروفی که در آنها نقش آفرینی کرده عبارتند از “Güneşi Beklerken”، “Muhteşem İkili” و “Sefirin Kızı”. کرم بورسین با استعداد خود و ظاهر جذابش توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب کند و در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کند.

کرم بورسین بازیگر اگه خیلی دوست داشته باشی چی
کرم بورسین بازیگر اگه خیلی دوست داشته باشی چی

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *