نظر شوال سام درباره حضور پسرش در سریال چشم چران عمارت + ویدیو مصاحبه

در مصاحبه‌ای که ویدیوی آن در ادامه قرار گرفته است، از نظر شوال سام درباره پیوستن پسرش به چشم چران عمارت مطلع شوید. تارک امیر تکین به کادر این سریال پیوست.

نظر شوال سام درباره پیوستن پسرش به چشم چران عمارت

همزمان با پیوستن تارک امیر تکین به کادر بازیگران چشم چران عمارت ، خبرنگاران از مادر این بازیگر، شوال سام، نظرش را پرسیدند. شوال سام (Sevval Sam) خواننده، آهنگساز و بازیگر ترکیه‌ای است. او در 11 نوامبر 1973 در استانبول، ترکیه، به دنیا آمد. شوال سام عضو خانواده‌ای هنرمند است؛ پدرش “لئون الیگینس” نوازنده بزرگ و مشهور اورگان ترکیه است و مادرش “مجیده سام” نیز یک خواننده بلوز و جاز بود.

شوال سام در سبک‌های موسیقی متنوعی شامل پاپ، راک، بلوز و موسیقی محلی ترکیه فعالیت داشته است. او آلبوم‌های موفقی را منتشر کرده و به عنوان یک خوانندهٔ محبوب در صنعت موسیقی ترکیه شناخته می‌شود. همچنین، شوال سام در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است و استعداد هنری چندگانه‌اش را نشان داده است. حضور او در نقش اندر در سریال سیب ممنوعه باعث شهرت او در ایران شده است.

مصاحبه با شوال سام درباره پیوستن پسرش به کادر چشم چران عمارت
مصاحبه با شوال سام درباره پیوستن پسرش به کادر چشم چران عمارت

تارک امیر تکین نیز فرزند این بازیگر و خواننده ترک است. Tarik Emir Tekin بازیگر اهل ترکیه و متولد 15 ژوئن سال 1997 است. او با بازی در «Sadakatsiz» در سال 2020 و «Rise of Empires: Ottoman» شناخته شده است. آخرین سریالی که در آن به ایفای نقش پرداخته بود،‌ سریال داستان یک پری است. از نظر شما پیوستن تارک امیر تکین به کادر بازیگران چشم چران عمارت چه تاثیری در روند سریال خواهد داشت؟

نظر شوال سام درباره حضور پسرش در سریال چشم چران عمارت

نظر شوال سام درباره حضور پسرش در سریال چشم چران عمارت
نظر شوال سام درباره حضور پسرش در سریال چشم چران عمارت

شوال سام مادر تارک امیر تکین درباره پیوستن پسرش به سریال چشم چران عمارت گفت:

وارد یک کار خیلی خوب میشه، خیلی از افراد اکیپ هم دوستانش هستن. من میدونم که تارو خیلی با استعداده. سریال زیباییه و فکر میکنم در این کار خیلی خوشحال بشه برای همشون آرزوی موفقیت میکنم.

مصاحبه با شوال سام درباره پسرش تاریک امیر تکین

نظر شوال سام درباره پیوستن پسرش به چشم چران عمارت

ویدیوی مصاحبه با شوال سام درباره پیوستن پسرش به کادر چشم چران عمارت :


اخبار هنرمندان ترکیه:

دیدگاه شما نسبت به مصاحبه با شوال سام درباره پسرش تاریک امیر تکین چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *