جنسیت فرزند کان اورگانجی اوغلو مشخص شد! + تصاویر بارداری بورجو دنیزر

جنسیت فرزند کان اورگانجی اوغلو و بورجو دنیزر که مدتی پیش در سکوت ازدواج کرده بودند مشخص شد. تصاویر دوران بارداری بورجو دنیزر را در ادامه ببینید.

بارداری همسر کان اورگانجی اوغلو

بارداری همسر کان اورگانجی اوغلو
بارداری همسر کان اورگانجی اوغلو

کان اورگانجی اوغلو بازیگر سریال قضاوت که به تازگی ازدواج کرده است، مشخص شد که همسرش حامله است. در تصویر بالا، پست اینستاگرام او را می‌بینید که شکم برآمده‌ای دارد.

جنسیت فرزند کان اورگانجی اوغلو

جنسیت فرزند کان اورگانجی اوغلو
جنسیت فرزند کان اورگانجی اوغلو

جنسیت فرزند بورجو دنیزر و کان اورگانجی اوغلو پسر است.

مصاحبه کان اورگانجی اوغلو درباره ازدواجش

کان اورگانجی اوغلو که در روزهای گذشته با دوست دخترش بورجو در یک مراسم ساده در یونان ازدواج کرد، روز گذشته در اتیلر دیده شد. این بازیگر درباره ازدواج غافلگیرکننده اش گفت:

این عروسی نه تنها برای شما بلکه برای خانواده هامون هم غافلگیر کننده بود …

مصاحبه کان اورگانجی اوغلو درباره ازدواجش
مصاحبه کان اورگانجی اوغلو درباره ازدواجش

کان اورگانجی اوغلو ازدواج کرد

ازدواج کان اورگانجی اوغلو و بورجو دنیز که مدتی در رابطه بودند، امروز با یکدیگر ازدواج کردند. خبر ازدواج بازیگر ایلگاز سریال قضاوت بعد از اینکه در قسمت آخر فصل دوم این سریال کشته شد (البته هنوز قطعی نیست این قضیه)، برای هواداران این بازیگر شوکه کننده بود.

بیوگرافی بازیگران سریال قضاوت

نقد سریال ترکی قضاوت

هرچند که ازدواج کان اورگانجی اوغلو و بورجو دنیز مانند تمامی دیگر زوج‌ها انتظار می‌رفت،‌ اما خیلی در سکوت صورت گرفت،‌ به خصوص که امروز تمام توجه‌ها به مراسم عروسی ادا اجه (بازیگر نقش ییلدیز) جلب بود. تصاویر ازدواج کان اورگانجی اوغلو و بورجو دنیز را در ادامه تماشا کنید.

تصاویر ازدواج کان اورگانجی اوغلو


 

استعداد کان در زمینه بازیگری توسط عبدالله اوئوز کشف شد. او در سال ۲۰۰۳، عبداله اغوز کان کارگردان مشهور را به دنیای سریال معرفی کرد. او به سبب اینکه در سوارکاری سررشته داشت، کارگردان تصمیم گرفت در سریال کارا اوغلان از او استفاده کند.

سریال (کارا اوغلان) اولین تجربه او در دنیای بازیگری به حساب می‌آید. کان در سال ۲۰۰۸ در سریال (راه عذاب – آزاپ یولو) همراه به بازیگران مشهوری به ایفای نقش پرداخت و در همان سال در مسابقات بازیگری (stella Adler Studio of Acting) در نیویورک به مدت چهار ماه شرکت کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *