بازگشت کنعان ایمیرزالی اوغلو بعد از 5 سال به تلویزیون ترکیه !

با جزئیات خبر بازگشت کنعان ایمیرزالی اوغلو به تلویزیون ترکیه همراه ما باشید. این بازیگر معروف ترکیه در کدام سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت؟

بازگشت کنعان ایمیرزالی اوغلو به تلویزیون ترکیه

کنعان امیرزالی اوغلو با شرکت TMC Film برای بازی در سریال جدیدی که توسط این شرکت در فصل جدید آماده می شود به توافق رسید. کنعان ایمیرزالی اوغلو در سریال ترکی تلویزیونی به ایفای نقش خواهد پرداخت ولی هنوز اطلاعات دقیق سریال در دست نیست!

بیوگرافی کنعان ایمیرزالی اوغلو

کنعان ایمیرزالی‌اوغلو مدل، هنرپیشه و مجری برنامه تلویزیونی اهل آنکارا ترکیه است. از وی به عنوان یکی از بزرگترین و گرانترین بازیگران تاریخ ترکیه نام برده می‌شود که در سریالی همچون روزگار تلخ ایزل و فیلم محبوب و پرطرفداری همچون کارادایی ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی کنعان ایمیرزالی اوغلو
بیوگرافی کنعان ایمیرزالی اوغلو

کنعان در روستای اوچم (Üçem) در حومه آنکارا به دنیا آمد. او تا سن ۱۲ سالگی تحصیلات ابتدایی را در روستای خود به اتمام رسانده و برای ادامه تحصیلات متوسطه به نزد عمه‌اش در آنکارا رفت. او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فنی ییلدیز استانبول، در رشته ریاضی به پایان رساند. کنعان در سال ۲۰۱۶ با سینم کوبال، مدل و بازیگر ترکیه‌ای ازدواج کرد.

او با بازی در سریال تلویزیونی دل دیوانه در نقش یوسف فعالیت خود در صنعت فیلم ترکیه را شروع کرد. سپس با بازی در فیلم «شیر یا خط» و سریال تلویزیونی «روزگار تلخ» در کنار بعضی از بازیگران معروف ترکیه در نقش‌های کلیدی و اصلی ظاهر شد. او در فیلم آخرین بازمانده عثمانی در کنار جانسو دره به نقش آفرینی پرداخت.

وی در سال ۲۰۰۹ در فیلم دام اژدها و سریال ایزل به بازیگری حرفه‌ای خود ادامه داد. در سال ۲۰۱۲ برای بازی در سریال کارادایی مبلغ ۴ میلیون دلار دریافت کرده که این بیشترین دستمزد تاریخ سینما و تلویزیون ترکیه محسوب می‌شود. سریال کارادایی یکی از بزرگترین دراماهای ترکی و آذری است.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *