همسر سابق نورسما در سریال شربت زغال اخته به داستان باز می‌گردد!

بازگشت همسر سابق نورسما صحت دارد؟ بازیگر نقش همسر سابق نورسما که با طلاق این کاراکتر از سریال جدا شده بود، در فصل دوم سریال شربت زغال اخته دوباره حضور دارد.

طبق خبر بیرسن آلتونتاش، برکای آکدمیر که در فصل اول سریال «شربت زغال اخته» نقش ابراهیم شوهر اول نورسما رو بازی میکرد، در فصل جدید دوباره به این سریال برمی‌گردد.

داستان سریال شربت زغال اخته درباره دوعا و فاتح است که خانواده‌هایی دارای دیدگاه کاملا متفاوت دارند اما در عین حال باور دارند که به واسطه عشقشان می‌توانند از سختی‌های زندگی عبور کنند. اما کیویلجیم مادر دوعا که دارای افکاری مدرن است و پس از جدایی از همسرش، هر دو دخترش را به تنهایی بزرگ کرده از موفقیت این وصلت تردید دارد و در این راه برای این عشق اتفاقاتی پیش می‌آید.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی شربت زغال اخته با دوبله فارسی از جم + بازپخش

زمان پخش و معرفی سریال ترکی شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti)

بازگشت همسر سابق نورسما Kızılcık Şerbeti

این سریال برگرفته از یک روایت واقعی است. باریش کیلیچ، اوریم آلاسیا، سیلا ترک‌اوغلو، سیبل تاشچی‌اوغلو، مژده اوزمان، دوگوکان گونگور و ستار تانری اوگن در نقش های اصلی مشترک هستند. شربت زغال اخته در دسته سریال‌های ترکی با موضوع ازدواج اجباری قرار می‌گیرد.

نورسما در سریال شربت زغال اخته ؛ جرن کاراکوچ بازیگر نورسما

نورسما در سریال شربت زغال اخته ؛ جرن کاراکوچ بازیگر نورسما
نورسما در سریال شربت زغال اخته ؛ جرن کاراکوچ بازیگر نورسما

جرن کاراکوچ فارغ التحصیل رشته هنرهای صحنه و هنرهای تجسمی از دانشگاه چاناک کاله اونسکیز مارت است. او در سریال تلویزیونی بنی عفت که در آنکارا فیلمبرداری شد، به مدت 9 فصل شخصیت قدر را ایفا کرد. در سال 2013 با بازیگر عثمان کاراکوچ ازدواج کرد.

در سال 2019 به استانبول نقل مکان کرد. بعدها در سریالِهای ماریا و مصطفی و آکینجی به بازی ادامه داد. او با شخصیت نورسما، دختر سی ساله خانواده‌ای ثروتمند و محافظه کار، تحصیل کرده اما شاغل، علاقه مند به خوشنویسی در خانه، در سریال شربت زغال اخته به شهرت رسید. در سال 2022 شورش این شخصیت علیه خانواده‌اش در رسانه های اجتماعی و مطبوعات مورد توجه قرار گرفت.

بازیگر همسر سابق نورسما ؛ برکای آکدمیر در سریال شربت زغال اخته

بازیگر همسر سابق نورسما ؛ برکای آکدمیر در سریال شربت زغال اخته
بازیگر همسر سابق نورسما ؛ برکای آکدمیر در سریال شربت زغال اخته

بر اساس شایعه‌ای که در پشت صحنه درباره سریال منتشر شده است، احتمالا ابراهیم به شربت زغال اخته بازمی‌گردد؛ کسی که نورسما مجبور به ازدواج با وی شد و مدت کوتاهی پس از آن طلاق گرفت. اینکه چگونه ابراهیم با بازی برکای آکدمیر به داستان بازمی‌گردد و چه روندی را پدید خواهد آورد، هیجان مخاطبان را بالا برد.

برکای آکدمیر با بازی در سریال‌های حکیم، پرواز پرنده و شربت زغال اخته به شهرت رسیده و در سریال شربت زغال اخته کاراکتر تقریبا منفی ابراهیم، شوهر نورسما را ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما به بازگشت همسر سابق نورسما ابراهیم چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *