ویدیو : بلاخره داور مچ مسی را گرفت؛ تقلب مسی در بازی دیشب برایش دردسر ساز شد!

بلاخره داور مچ مسی را گرفت. گویا تقلب مسی در بازی دیشب برایش دردسر ساز شد؛ زیرا او با داور بازی بحث جدال هایی را بر سر ضربه ایستگاهی داشته است.

به تازگی ویدیویی از مسی در تیم میامی سیتی در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را داشته است. گویا او در بازی دیشب خود برای زدن صربه ایستگاهی، جایگاه توپ را به صورت مداوم عوض میکرد که باعث بحث او با داور مسابقات شد.

بیشتر بخوانید:

ویدیویی از بادیگارد مسی در حین بازی

تقلب مسی در بازی دیشب

لیونل مسی، ستاره برجسته فوتبال، در بازی اخیر خود در مسابقات فوتبال متهم به تقلب شده است. در این بازی، مسی در صحنه‌ای مشکوک اقدام به تقلب کرده و تلاش کرده است تا بازی را تحت تأثیر قرار دهد. این اقدام مورد توجه داوران و دست‌اندازان قرار گرفته و مسی به دلیل این رفتار خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

همچنین چندی پیش، کارکنان هتل فرمونت میرامار، به تعداد زیادی کارمند هتل در سراسر منطقه لس آنجلس پیوسته‌اند. آنها اعتصاب خود را به علت دریافت دستمزد و پاداش بیشتر و بهبود شرایط مالی آغاز کرده‌اند. این اعتراض به وضعیت هزینه‌های بالای زندگی مرتبط است. اطلاعات نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی هتل فرمونت میرامار قبل از این حمله‌ای به کارمندان این هتل داشته‌اند و با آنها به خاطر اعتصاب درگیر شده‌اند. به همین دلیل، هشداری به لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش صادر شده است که در انتخاب این هتل برای اقامت خود دقت کنند.

تقلب عجیب مسی در بازی دیشب

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تقلب کردن مسی در ضربه ایستگاهی را ببینید:

تقلب مسی در بازی اخیرش

همچنین لیونل مسی به لیست تیم ملی آرژانتین برای بازی‌های بین‌المللی فراخوانده شده است. این بدان معناست که مسی حداقل یک بازی در بازی‌های اکوادور و بولیوی را از دست خواهد داد. همچنین، او برای دو بازی تیم میامی اینترنشنال نیز در دسترس نخواهد بود. آرژانتین در این تعطیلات بین‌المللی برابر اکوادور و بولیوی به مصاف خواهد رفت و منتظر است که مسی در ابتدای هفته آینده به تیم ملی بپیوندد. این بدان معناست که مسی احتمالاً بازی مقابل لس آنجلس را از دست خواهد داد و قطعاً بازی آخر هفته آینده مقابل کانزاس سیتی را نیز از دست خواهد داد. پس از آن، تیم میامی به مصاف آتلانتا یونایتد خواهد رفت

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تقلب مسی در بازی دیشب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *