تمجید از بازی هانده ارچل در سکانسی از سریال ترکی یک شخص متفاوت

تمجید از بازی هانده ارچل در سکانسی از قسمت دوم سریال ترکی یک شخص متفاوت در فضای مجازی سوژه شد. هانده ارچل و بوراک دنیز بازیگران اصلی این سریال هستند.

همزمان با انتقادهایی که به بازی هانده ارچل در سریال یک شخص متفاوت می‌شود، برخی دیگر از بازی او در برخی سکانس‌های این سریال تعریف می‌کنند. مشخص شده است که این بازیگر برای بازی در سریال یک شخص متفاوت، یک سال است که تمرینات متوالی انجام می‌دهد.

تمجید از بازی هانده ارچل

تعریف از بازی هانده ارچل در سریال Bambaşka Biri به خاطر ایفای سکانسی است که در ادامه تماشا می‌کنید:


هانده ارچل بازیگر زن جوان و زیبای ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب” وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

در این سریال که برای کانال فاکس ترکیه ساخته می‌شود، هانده ارچل نقش دادستان لیلا را ایفا می‌کند. او از شهری دیگر به استانبول نزد پدر و مادرش می‌آید و تلاش می‌کند تا پرونده قتل یک تاجر معروف را حل کند.

بوراک دنیز که از قبل در سریال عشق حرف حالیش نمیشه با ستاره زن ترکیه، هانده ارچل پانتر بود، نقش یک خبرنگار معروف به نام کنان را بازی می‌کند. جسدی که در جنگل پیدا شده است، باعث آشنایی لیلا و کنان، دادستان و خبرنگار سریال یک شخص متفاوت می‌شود. یک زاغه نشین، کنان را به عنوان متهم نشان می‌دهد. دادستان لیلا برای شناخت بیشتر کنان که یک خبرنگار و مجری معروف است سعی می‌کند به او نزدیک شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *