تمرینات بازیگری جنجالی هانده ارچل با سلاح برای بازی در سریال Bambaşka Biri

بعد از انتقاد از بازیگری هانده ارچل در سریال یک شخص متفاوت، تصاویری از تمرینات بازیگری هانده ارچل برای بازی در سریال Bambaşka Biri منتشر شد.

بازیگری ضعیف هانده ارچل در سریال جدیدش با نام یک شخص متفاوت، مدتی در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت. برخی معتقدند با وجود اینکه هانده برای بازی در این سریال دوره های جدید دیده است،‌ هنوز به خوبی ظاهر نشده است. برخی از بازیگران معروف نیز از هانده ارچل حمایت کردند:

تمرینات بازیگری هانده ارچل برای بازی در سریال Bambaşka Biri

به گفته مجله‌های ترکیه، این بازیگر حدود یک سال است که در کلاس‌های بازیگری ابراهیم چلیک شرکت می‌کند و برای نقش دادستان لیلا در سریال یک شخص متفاوت، تمرینات تیراندازی انجام داده است.

هانده ارچل واکنش خاصی نسبت به انتقادات از او نشان نداد، صرفا ویدیویی از تمرینات تیراندازی‌اش منتشر کرد.

تصویری از تمرینات بازیگری هانده ارچل برای سریال یک شخص متفاوت :

تمرینات بازیگری هانده ارچل برای بازی در سریال Bambaşka Biri

در ویدیویی که در ذیل می‌بینید، از کلاس‌های درسی هانده ارچل بحث شده و گفته می‌شود که او در کلاس‌های آنلاین بازیگری بسیاری از اساتید خارجی شرکت می‌کند. هانده ارچل در سریال یک شخص متفاوت نقش یک دادستان را ایفا می‌کند، که به محض ورود به استانبول، یک پرونده قتل به او داده می‌شود.

پسر دادستان ارشد نیز که خبرنگار معروفی در ترکیه است، مظنون این پرونده است. بوراک دنیز کاراکتر کنان اوزترک خبرنگار و پسر دادستان ارشد را ایفا می‌کند و همبازی هانده ارچل است.


هانده ارچل یک سال است که ۱۰ ساعت در هفته با ابراهیم چلیک کارگردان Craft Tiyatro کار می‌کند. علاوه بر این دروس زبان بدن، آواز خواندن و فن بیان را هم آموزش می‌بیند. همچنین در کلاس‌های آنلاین برخی از بازیگران خارجی هم شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *