نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه در سایت Kizlar Soruyor

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه در سایت Kizlar Soruyor مشخص شدند. از نظر شما کدام یک از بازیگران، بهترین بازیگر مرد ترک سال است؟

جشنواره پروانه طلایی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های اهدای جوایز به بازیگران، خوانندگان، کارگردان‌ها و تمامی عوامل ساخت موزیک و سریال و در کل هنر ترکیه است. اما مجله Kizlar Soruyor، نامزدهای امسال (2023) خود را مشخص کرده و هواداران می‌توانند رای های خود را در سایت مرتبط ثبت کنند.

هر ساله مجله‌های مختلف، نظرسنجی‌های متفاوتی را برگزار کرده و در پی آن، به برندگان جوایز نفیسی را اهدا می‌کنند. دسته‌ بندی‌های کلی، “بهترین بازیگر مرد”، “بهترین بازیگر زن” و “بهترین سریال” سال است. اما در برخی از نظرسنجی‌های دسته‌های بیشتری مثل: بهترین زوج سریالی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین سریال های رمانتیک کمدی، بهترین بازیگر جوان نوظهور، بهترین بازیگر کودک، بهترین موزیک متن سریال، بهترین کارگردانی و … نیز افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه در سایت Kizlar Soruyor

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

کیوانچ تاتلی توع (Kıvanç Tatlıtuğ) – سریال خانواده (Aile)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه
نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

سریال خانواده در رابطه با یک خانواده ثروتمند است. زمانی که اصلان برای ریاست این خانواده انتخاب می‌شود، با دوین آشنا شده و تعادل خانواده به هم می‌ریزد. دوین با بازی سرنای ساریکایا، روانشناس اصلان است. در طی داستان شاهد مشاجرات درون خانواده سوی‌کانلار می‌شویم.

خلیل ابراهیم جیهان (Halil İbrahim Ceyhan) – سریال سبد رخت چرک (Kirli Sepeti)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

در سریال “سبد کثیف” تمام ماجراها در یکی از مناطق ثروتمند استانبول اتفاق می‌افتد، زندگی کارکنان خدمات و کارفرمایانشان که در آنجا ساکن هستند، مورد توجه قرار می‌گیرد. این سریال به ما فرصت می‌دهد شاهد تفاوت بزرگی بین دو دسته از شخصیت‌ها باشیم.

مرت رمضان دمیر (Mert Ramazan Demir) – سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

داستان سریال ترکی Yalı Çapkını درباره‌ خانواده‌ ثروتمند کورهان است. نوه‌ این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.

انگین آک‌یورک (Engin Akyürek) – سریال اسم من فرح (Adım Farah)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

سریال ترکی اسم من فرح داستان مادری ایرانی است که از دست خانواده شوهرش فرار کرده و به طور غیر قانونی در ترکیه است. او برای درمان پسر بیمارش حاضر است هر کاری بکند. او که در یک خانه مشغول نظافت است، شاهد جنایتی می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

کرم بورسین (Kerem Bürsin) – سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟ (Ya Çok Seversen)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

داستان سریال اگه خیلی دوست داشته باشی به این صورت است که آتش آرجالی که سال‌ها پیش به دلیل اختلاف با پدرش خانه را ترک کرده بود، به دلیل مرگ پدرش مجبور به بازگشت به استانبول شده و باز می‌گردد. بعد از بازگشت به استانبول، زمانی که در هتلش به سر می‌برد، با لیلا آشنا می‌شود.

لیلا به همراه تیمی که دارد، کلاهبرداری می‌کنند. او نقش عروس را بازی می‌کند و بعد از عروسی ساختگی، کادو ها را می‌دزدد. یک شب که از دست خانواده داماد فرار می‌کرد، با آتش رو به رو می‌شود.

چاعتای اولسوی (Çağatay Ulusoy) – سریال خیاط (Terzi)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

این سریال که با الهام از یک داستان واقعی نوشته و ساخته شده؛ سریالی جذاب و پر از درام، تعلیق و ماجرای عاشقانه است. خیاط داستان انسان های خوب و موفق و سالم نیست. بیشتر کاراکترها منفی و یا دارای اختلالات شخصیتی هستند. یک عنصر خطر در سراسر سریال حس می‌شود.

آلپ نوروز (Alp Navruz) – سریال بن بست دل (Yürek Çıkmazı)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه
نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه

سریال ترکی بن بست دل یا دلشکسته (Yürek Çıkmazı) به کارگردانی سردار گوزلکلی (Serdar Gözelekli) ساخته شده است. نویسندگان این اثر آیلا هاجیغولاری (Ayla Hacıoğulları) و ویلمر اوزچنار (Vilmer Özçınar) هستند.

بازیگر عایشه بینگل (Ayça Bingöl) در نقش جنت، آلپ نوروز (Alp Navruz) در نقش خلیل، ایرم حلواجی اوغلو (İrem Helvacıoğlu) در نقش زینب و مسعود آکوستا (Mesut Akusta) در نقش ییلماز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *