نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه در سایت Kizlar Soruyor

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه در سایت Kizlar Soruyor مشخص شدند. از نظر شما کدام یک از بازیگران، بهترین بازیگر زن ترک سال است؟

هر ساله مجله‌های مختلف، نظرسنجی‌های متفاوتی را برگزار کرده و در پی آن، به برندگان جوایز نفیسی را اهدا می‌کنند. دسته‌ بندی‌های کلی، “بهترین بازیگر مرد”، “بهترین بازیگر زن” و “بهترین سریال” سال است. اما در برخی از نظرسنجی‌های دسته‌های بیشتری مثل: بهترین زوج سریالی، بهترین زوج سریال‌های رمانتیک کمدی، بهترین سریال های رمانتیک کمدی، بهترین بازیگر جوان نوظهور، بهترین بازیگر کودک، بهترین موزیک متن سریال، بهترین کارگردانی و … نیز افزوده می‌شود.

جشنواره پروانه طلایی یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های اهدای جوایز به بازیگران، خوانندگان، کارگردان‌ها و تمامی عوامل ساخت موزیک و سریال و در کل هنر ترکیه است. اما مجله Kizlar Soruyor، نامزدهای امسال (2023) خود را مشخص کرده و هواداران می‌توانند رای های خود را در سایت مرتبط ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر مرد سال ترکیه در سایت Kizlar Soruyor

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

سیلا تورک اوغلو (Sıla Türkoğlu) – سریال شربت زغال اخته (Kızılcık Şerbeti)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه
نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

سریال ترکی Kızılcık Şerbeti اثری عاشقانه و درام است که اولین بار در اکتبر 2022 روی آنتن شبکه Show TV رفت. نویسندگان این سریال زینب گور (Zeynep Gür) و ملیس سیولک (Melis Civelek) هستند و کمپانی Gold Film تولید آن را برعهده دارد.

سو بورجو یازگی جوشکون (Su Burcu Yazgı Coşkun) – سریال خواهران و برادران (Kardeşlerim)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

خواهر و برادرانم یا همان خواهران و برادران، داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوشحال هستند و زندگی خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

هانده ارچل (Hande Erçel) – سریال یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri)

 

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

سریال ترکی یک شخص متفاوت (Bambaşka Biri) با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز، جدیدترین درام جنایی و پلیسی شبکه فاکس ترکیه است. یک شخص متفاوت داستانی جنایی پلیسی و روانشناختی دارد. داستان یک بیمار روانی (چند شخصیتی) که با به خاطر آوردن گذشته، تصمیم به انتقام می‌گیرد.

دمت اوزدمیر (Demet Özdemir) – سریال اسم من فرح (Adım Farah)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

سریال ترکی اسم من فرح داستان مادری ایرانی است که از دست خانواده شوهرش فرار کرده و به طور غیر قانونی در ترکیه است. او برای درمان پسر بیمارش حاضر است هر کاری بکند. او که در یک خانه مشغول نظافت است، شاهد جنایتی می‌شود که زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

افرا ساراچ اوغلو (Afra Saraçoğlu) – سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

داستان سریال ترکی Yalı Çapkını درباره‌ خانواده‌ ثروتمند کورهان است. نوه‌ این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.

پینار دنیز (Pınar Deniz) – سریال قضاوت (Yargı)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

قضاوت یک مجموعه تلویزیونی ترکی محصول شرکت آی یاپیم به کارگردانی علی بیلگین، نوشته سما ارگنکون و به تهیه کنندگی کرم چاتای است. قضاوت ماجرایی عاشقانه، درام و جنایی دارد. این سریال داستان دادستان ایلگاز، وکیل جیلین و نقطه تلاقی آن‌ها را نشان می‌دهد.

الچین سانگو (Elçin Sangu) – سریال آدمک (Çöp Adam)

نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه
نامزدهای جایزه بهترین بازیگر زن سال ترکیه

سریال آدمک داستانی را روایت می‌کند که ظاهراً الهام گرفته از یک زندگی واقعی است. شخصیت اصلی داستان به نام تامر، در زندگی سختی بزرگ شده است و والدینش در کودکی او و خواهرش را در پرورشگاه رها کرده‌اند. با این حال، تامر با هوش و استعداد خود، توانسته است زندگی بهتری را برای خود و خواهرش ایجاد کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *