تناسب اندام و جذابیت هانده ارچل بعد از کاهش وزن بسیار + [عکس]

هانده ارچل یکی از زیباترین بازیگران ترکیه، در طول مدت کم بسیار لاغر کرد. علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش چیست؟ هانده ارچل چطوری این همه لاغر کرد؟

بیشتر بخوانید:

لاغری هانده ارچل

هانده ارچل با بازی در سریال “دختران آفتاب” به شهرت رسید. این دختر در آن سریال نقش یک دختر دبیرستانی را بازی می‌کرد، ولی نسبتا وزن بالایی نسبت به دیگر مانکن‌ها و بازیگر‌ها داشت. رنگ پوست هانده ارچل روشن است، اما توسط استفاده از دستگاه و کرم‌های مخصوص رنگ پوست هانده ارچل کمی تیره تر شده است.

او با تلاش و پشتکار و البته کمک برخی از عمل‌ها، کاهش وزن چشمگیری داشت و بعد با انجام ورزش‌های بسیار،‌ اکنون اندام او در ترکیه حرف اول را می‌زند. فرم چهره، قد بلند هانده و فیت بودن اندامش، کاملا توجه‌ها را جلب می‌کند.

انواع عمل های زیبایی هانده

علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش
رنگ پوست هانده ارچل

با کلیک بر لینک زیر می‌توانید با انواع عمل‌های زیبایی که هانده در کنار ورزش انجام داده است آشنا شوید:

هانده ارچل و خواهرش هر دو از زیباترین زنان ترکیه هستند. خواهر او از فعالان فضای مجازی است و با شوهرش همکار هستند. دختر آن‌ها آیلین ماوی، خواهرزاده هانده، شباهت بسیاری به هانده دارد. رابطه هانده و ماوی خیلی شیرین و صمیمی است.

هانده ارچل و زیبایی هایش

دلیل لاغری هانده ارچل چیست؟

هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. شاید بسیاری از شما متوجه تغییر ظاهر او و لاغرتر شدن صورت او در تصاویرش شده باشید، اما آیا می‌دانید او برای لاغرتر شدن صورت خود چه کرده؟

گفته می‌شود که علت اصلی تغییر ظاهر هانده ارچل، بیچکتومی یا تخلیه کردن چربی‌های گونه و در نتیجه لاغر شدن صورت اوست. تخلیه چربی‌های صورت سبب می‌شود که چربی لپ‌ها از بین رفته و استخوان گونه نمایان گردد. در نتیجه آن نیز صورت کشیده‌تر و زاویه دارتر دیده می‌شود.

علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش
علت لاغری هانده ارچل از زبان خودش

بوراک دنیز و هانده ارچل از شش سال پیش با بازی در سریال تلویزیونی Aşk Laftan Anlamaz دوستان قدیمی هم هستند. در طول فیلمبرداری سریال، هماهنگی میان هانده ارچل و بوراک مشهود بود. حتی حدس زده می‌شد که این دو زوج خارج از فیلمبرداری نیز بایکدیگر در رابطه باشند. اتفاقی که نیفتاد یا آن اگر افتاد، این یک عشق کاملاً مخفی بود.

عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی

عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی
عکس هانده ارچل قبل از عمل بینی

بیشتر بخوانید:


One thought on “تناسب اندام و جذابیت هانده ارچل بعد از کاهش وزن بسیار + [عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *