جذاب‌ترین استایل‌های تابستانی هانده ارچل [+تصاویر]

تصاویر استایل تابستانی هانده ارچل در کنار سگ محبوبش بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است. در ادامه می‌توانید هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18 را ببینید.

چند سال گذشته هانده ارچل در صفحه اینستاگرامش تصویر سه توله سگ را منتشر کرد. هانده از هر سه توله سگ نگهداری کرد و حالا در کنار آن‌ها سگ‌های بسیاری را در خانه‌اش پرورش می‌دهد.

هانده تصاویر بسیاری از خودش منتشر کرده است که نشان از محبت او به حیوانات دارد. قبل از سگ، او از یک گربه نگهداری می‌کرد که عکس پروفایل اینستاگرام هانده ارچل همان گربه را در کنار هانده نشان می‌دهد.

استایل تابستانی هانده ارچل

هانده ارچل (به ترکی استانبولی: Hande Erçel؛ زادهٔ ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳) بازیگر و مدل اهل ترکیه است. او بیشتر به دلیل بازی در مجموعه تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه و تو درم را بزن شناخته شد. او از سال ۲۰۲۲، با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

استایل تابستانی هانده ارچل

پوشش بهاری هانده ارچل در کنار سگ محبوبش
استایل تابستانی هانده ارچل

هانده ارچل، سگ محبوبش و استایل +18

اخبار حیوان دوست بودن هانده ارچل با اینکه هیچ ربطی ندارد، اما باعث شد که طرفداران هانده ارچل بپرسند که آیا هانده ارچل بچه دارد ؟ البته که او فعلا مجرد است و فقط از حیوانات نگهداری می‌کند.

رابطه هانده ارچل بازیگر و یکی از محبوب‌ترین افراد های جامعه بالا، هاکان سابانچی، همچنان ادامه دارد. نکته قابل توجه این بود که سابانجی که در هفته گذشته دو بار در کنار ارچل دیده شد، لبخند نزد و ناراحت بود. ادعای شگفت انگیزی در اینباره مطرح شده است.

جذاب ترین استایل هانده ارچل

ویدیو و گیف رقص جنجالی هانده ارچل

گفته می شود؛ خانواده Sabancı دیدگاهی متفاوت نسبت به این رابطه دارند. سابانجی که دو بار با ارچل عکس گرفته بود، ظاهری ناآرام داشت. به نظر خانواده هاکان هنوز رابطه او با هانده را تایید نکرده اند؛ حتی در هفته‌های گذشته اجازه استفاده از جت شخصی را به هاکان ندادند. او قصد داشت برای سفر با هانده از جت استفاده کند، اما نتوانست.

استایل هانده ارچل را در مسافرت با هاکان تماشا کنید:

استایل بهاری هانده ارچل
استایل تابستانی هانده ارچل

بعد از این مسافرت بود که هانده ارچل با انتشار چند استوری، خبر فوت پدربزرگش را داد. پدربزرگ او مدتی در بیمارستان بستری بود و سرانجام فوت شد. علت فوت او بیماری سرطان بود، هانده که مادر خود را نیز به دلیل بیماری سرطان از دست داده بود، برای تشییع جنازه پدربزرگش به شهر باندیرمای ترکیه سفر کرد.

ویدیویی از استایل هانده ارچل در تابستان:


هانده ارچل و بچه هایش

در ادامه می‌توانید عکس هانده ارچل را با سه سگ ببینید که در فضای مجازی هم باعث شد سر و صدا کند.

تصاویر هانده ارچل و سگ هایش
عکس سگ هانده ارچل

جزئیات سریال جدید کرم بورسین پارتنر سابق هانده ارچل

عکس سگ هانده ارچل

قبل از دیدن عکس‌های هانده ارچل با سگ‌هایش باید بدانید که در سال ۲۰۱۵ با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی دختران آفتاب به شهرت رسید. از نقش‌های مهم او می‌توان به بازی در نقش سلین در مجموعهٔ تلویزیونی دختران آفتاب در مقابل تولگا ساریتاش، نقش حیات در مجموعهٔ تلویزیونی عشق حرف حالیش نمیشه در مقابل بوراک دنیز، نقش هازال در مجموعهٔ تلویزیونی مروارید سیاه در مقابل تولگاهان ساییشمان، نقش مژده در مجموعهٔ تلویزیونی حلقه در مقابل سرکان چای اوغلو، نقش عزیزه در مجموعهٔ تلویزیونی عزیزه در مقابل بورا گولسوی و نقش ادا در مجموعهٔ تلویزیونی تو درم را بزن در مقابل کرم بورسین نام برد.

تصاویر سگ های هانده ارچل و خودش را تماشا کنید:


سناریو تابستانی : تبلیغات جدید هانده ارچل


جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

سوالات متداول

آیا هانده ارچل بچه دارد ؟

خیر او هنوز مجرد است و فقط از حیوانات نگهداری می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *