فیلم: ویدیو آموزشی زیبایی افسانه پاکرو

به تازگی ویدیو آموزشی زیبایی افسانه پاکرو توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا فیلم آموزشی زیبایی افسانه پاکرو را مشاهده کنید.

افسانه پاکرو بازیگر سینما، تئاتر و تلوزیون زاده 4 اردیبهشت سال 1362 در شهر اهواز است. او اصلیت ترک است و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد که سعیده نام دارد. در ادامه می‌توانید فیلم آموزش زیبایی بدون عمل افسانه پاکرو را ببینید.

ویدیو آموزشی زیبایی افسانه پاکرو

وی حرفه بازیگری را با فیلم محکومین بهشت آغاز کرد. افسانه فارغ‌ التحصیل رشته نقاشی است. تحصیل در دبستان در چند نمایشنامه ایفای نقش کرده بود که در یکی از ان نمایشنامه‌ها نقش یک قورباغه را بازی کرده است. پس از ان دوره اصلا به بازیگری فکر نکرده است.

بعد از راهنمایی به هنرستان رفته و در انجا رشته گرافیک را انتخاب کرده و در ادامه هم رشته گرافیک را تا مقطع کارشناسی خوانده است. وی با فیلم سینمایی محکومین بهشت که در اسفند ماه سال ۱۳۸۵ اکران شد به اهالی سینما معرفی شد.

ویدیو آموزشی زیبایی افسانه پاکرو
فیلم آموزش زیبایی بدون عمل افسانه پاکرو

افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد، مجرد است، فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی)است، عاشق بازیگری است و از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد.

فیلم آموزشی زیبایی افسانه پاکرو

در ادامه می‌توانید فیلم آموزش زیبایی بدون عمل افسانه پاکرو را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *