رکورد بازی Only Up! ؛ شکستن رکورد توسط یک ایرانی با رکورد 1 دقیقه!

به تازگی رکورد بازی Only Up توجه زیادی جلب کرده است. در ادامه مطلب شکستن رکورد Only Up می‌توانید فیلم رکورد 1 دقیقه ای Only Up را ببینید.

به تازگی یوتوبری با نام اسکورپیو با استفاده از چیت توانسته است رکورد جهان برای این بازی را بشکند. او با استفاده از چیت، توانست در تنها یک دقیقه بازی را تمام کند.

رکورد بازی Only Up

Only Up یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی و شبیه سازی است که توسط شرکت SCKR Games توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در می 2023 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. شما یک نوجوان جوان از هستید که می خواهد از فقر رهایی یابد و سفری را برای یادگیری درباره جهان و خود آغاز کند.

دنیا قطعاً دیوانه وار شده است، اگرچه هرگز عادی نبوده است، اما شاید اکنون این فرصتی برای شما باشد تا به ماجراجویی در دنیای اطراف خود بپردازید. گاهی اوقات انتخاب راه درست بسیار سخت است، اما نترسید، همیشه می توانید تکرار کنید و از اشتباهات درس بگیرید.

جکی باید یاد بگیرد که برای رسیدن به یک مکان جدید پرش انجام دهد و هیچ چیزی مانع دویدن او نشود. برای ساخت بازی “فقط بالا” از عنوان افسانه “Jack and the Beanstalk” الهام گرفته شده است و شما همان مسیر اسطوره ای جک را دنبال خواهید کرد تا به چیزی فراتر از صعود به قله دست یابید.

رکورد بازی Only Up
شکستن رکورد Only Up

شکستن رکورد Only Up

در ادامه می‌توانید فیلم رکورد 1 دقیقه ای Only Up را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *