لباس خاص و منحصر به فرد هانده ارچل

لباس منحصر به فرد هانده ارچل را تا به حال دیده اید؟ این بازیگر زیبا در تصویری که در اینستاگرامش منتشر کرده، به لباسش اشاره می‌کند.

لباس منحصر به فرد هانده ارچل

هانده ارچل بازیگر زن جوان ترک است، که با بازی در سریال “دختران آفتاب”، وارد حرفه بازیگری شد. سپس با ایفای نقش “حیات” در سریال “عشق حرف حالیش نمیشه” به شهرت رسید. آخرین سریالی که در آن حضور داشت،‌ سریال “تو در خانه‌ام را بزن” است.

هانده علاوه بر بازیگری مدل نیز می‌باشد. او در بسیاری از تبلیغات حضور داشته است. کاهش و ایجاد تناسب وزنی هانده، در افزایش زیبایی و شهرت او تاثیر بسیاری داشت. یکی از پرطرفدارترین صفحه‌های اینستاگرام ترکیه متعلق به هانده است. او حدود 30 میلیون دنبال‌کننده دارد.

استایل هانده ارچل

لباس منحصر به فرد هانده ارچل
لباس خاص هانده ارچل

در این تصویر که در بالا تماشا می‌کنید، هانده با انگشت به طرح لباسش اشاره می‌کند و به خاطر بستن گردنش، محتملا درد گردن دارد. روی پیرهن هانده ارچل با کلمات انگلیسی نوشته شده:

اسم من هانده است … من اینجام تا بدرخشم!

خانه هانده ارچل و لباس خواب هانده ارچل را در ادامه تماشا کنید:

هانده ارچل بازیگر سرشناس از جمله نام‌های معروفی است که با پروژه‌ها و زندگی خصوصی خود جلب توجه می‌کند. هانده ارچل در حال حاضر با تاجر هاکان سابانچی رابطه دارد. پس از این عشق، تعداد فالوورهای شبکه‌های اجتماعی این بازیگر مشهور افزایش پیدا کرد.

این بازیگر جوان پس از رابطه با سابانجی ابتدا به دانمارک و سپس میلان رفت و با پست‌های خود شبکه‌های اجتماعی را تکان داد. سرانجام این بازیگر که دیشب در جشن تولدی با موضوع یشیلچم شرکت کرده بود، بار دیگر توانست نامی برای خود دست و پا کند.

ارچل با استایل دهه 80 خود مورد استقبال زیادی قرار گرفت. کامنت‌های «خانم یشیلچام» روی قاب‌هایی که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز کامنت‌های خود را در آن ریخته بودند، منتشر شد. در لینک ذیل، تصاویر استایل کلاسیک هانده ارچل را ببیند:

استایل یشیلچام هانده ارچل در یک پارتی

تصویر هانده در پشت صحنه را ببینید:

هانده در پشت صحنه
هانده در پشت صحنه

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *