ببینید : تصویری لورفته از لیلا فروهر به همراه همسرش

به تازگی تصویری لورفته از لیلا فروهر به همراه همسرش در رسانه های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن می باشد که حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا عکسی از لیلا فروهر و همسرش در شبکه‌های اجتماعی توسط کاربران فارسی زبان منتشر شده که حواشی زیادی را برای این خواننده محبوب داشته است.

گویا تصویری جنجالی از لیلا فروهر و همسرش بسیار قدیمی بوده که تغییر چهره لیلا فروهر را نیز می‌توانید به خوبی احساس کنید. در ادامه جنجالی ترین تصویر از لیلا فروهر و همسرش خواهید دید.

تصویری لورفته از لیلا فروهر به همراه همسرش

تصویری لورفته از لیلا فروهر به همراه همسرش
جنجالی ترین تصویر از لیلا فروهر و همسرش

لیلا فروهر از چهارده سالگی هم خوانندگی را شروع کرد. لیلا فروهر پدرش جهانگیر فروهر و مادرش فرنگیس فرحزادی هر دو بازیگر بودند. لیلا فروهر تنها 9 سال داشت ابتدا در فیلم سلطان قلب ها بازی کرد. لیلا فروهر در سال 1365 وقتی 28 ساله بود ابتدا به ترکیه رفت.

لیلا فروهر در 30 سالگی ب ازدواج کرد اما این رابطه بدون داشتن فرزند به جدایی ختم شد. لیلا فروهر برای دومین بار در سال 1383 وقتی 46 ساله بود با اسماعیل نبی مشهور به اسی ازدواج کرد اما از این رابطه هم فرزندی ندارد.

عکسی از لیلا فروهر و همسرش

در ادامه می‌توانید جنجالی ترین تصویر از لیلا فروهر و همسرش را ببینید:

تصویری لورفته از لیلا فروهر به همراه همسرش
عکسی از لیلا فروهر و همسرش

خانم لیلا فروهر، کسیکه تمام نسل ها وی را می شناسند از دهه 50 تا دهه 80، همه ی آهنگ‌های او را گوش داده اند و عده زیادی هم با ترانه های این خواننده محبوب خاطره دارند. لیلا فروهر متولد 4 اسفند 1337 در اصفهان، خواننده است. دریک خانواده هنرمند بزرگ شد، ابتدا بازیگر بودو نزدیک 50 فیلم و سریال بازی کرد، اما رفته رفته به سمت خوانندگی کشیده شد و حالا یک هنرمند نام آشنا می‌باشد.

پدرش جهانگیر فروهر و مادرش فرنگیس فرحزادی هر دو بازیگر بودند او یک برادر ناتنی بنام کامران و یک خواهر تنی کوچکتر از خود بنام فریبا فروهر و یک خواهرزاده به نام رضا اصلان دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *