بازیگر ۷۸ساله سریال Squid Game متهم به آزار جنسی شد! [+عکس]

اتهام جنسی بازیگر اسکویید گیم ؛ او یونگ سو، ستاره سریال کره ای محبوب Squid Game به اتهام آزار جنسی در کره جنوبی متهم شده است.

اتهام جنسی بازیگر اسکویید گیم

  • اتهام جنسی بازیگر Squid Game
اتهام جنسی بازیگر اسکویید گیم
اتهام جنسی بازیگر Squid Game

به گزارش منابع خبری:

او یونگ سو، ستاره سریال کره ای محبوب Squid Game به اتهام آزار جنسی در کره جنوبی متهم شده است. این بازیگر ۷۸ ساله که نقش شخصیت اوه ایل را در سریال پرطرفدار نتفلیکس بازی می کرد، به آزار یک زن در سال ۲۰۱۷ متهم شده است. در ادامه با خبر اتهام جنسی بازیگر سریال اثر مرکب همراه ما بمانید.

یونگ سو هنگام بازجویی توسط مقامات، اتهامات علیه خود را رد کرد. این بازیگر که برای بازی در Squid Game برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد، اصرار دارد که او فقط دست قربانی ادعایی خود را گرفته است. او گفت که از این زن عذرخواهی کرده است، اما افزود که این اعتراف به گناه نیست.

با این حال، دادستان اعلام کرد که آنها شواهدی را برای اثبات ادعای آزار و اذیت وی به دست آورده اند و پرونده یونگ سو به دادگاه می رود. یونگ سو که بیش از ۵۰ سال در کره جنوبی بازی کرده است، در نقش اوه ایل، پیرترین شرکت کننده بازی در سریال Squid Game که پربیننده ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران شد، نقش مهمی را ایفا کرد. او همچنین در نقش شاه لیر در نمایش شکسپیر و همچنین سریال تلویزیونی کره جنوبی به نام «شکلات» ظاهر شده است.


اخبار بیشتر:

آزار جنسی بازیگر Squid Game


One thought on “بازیگر ۷۸ساله سریال Squid Game متهم به آزار جنسی شد! [+عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *