نحوه ثبت نام در مسابقه واقعی اسکویید گیم ؛ قوانین بازی‌ها و شرایط ثبت نام اعلام شد!

انتشار خبر تولید و پخش مسابقه واقعی اسکویید گیم از شبکه نتفلیکس و نحوه ثبت نام در این چالش به یکی از داغ ترین موضوعات در چند روز اخیر تبدیل شده است.

نتفلیکس می خواهد با الهام از سریال محبوب «بازی مرکب» (Squid Game) یک ریالیتی شو به صورت مسابقه ای با حضور شرکت کنندگان بسازد. در ادامه با خبر اسکویید گیم واقعی همراه فیگار بمانید.

مسابقه واقعی اسکویید گیم

ثبت نام در بازی واقعی اسکویید گیم

مسابقه واقعی اسکویید گیم
ثبت نام در بازی واقعی اسکویید گیم, اسکویید گیم واقعی

طریقه ثبت نام در بازی واقعی اسکویید گیم

نتفلیکس در حال انتخاب شرکت کنندگان مسلط به زبان انگلیسی در سراسر جهان برای آغاز فیلمبرداری مسابقه Squid Game در انگلستان است. این شرکت قصد دارد سریال تلویزیونی پربیننده اسکویید گیم یا همان بازی مرکب را که قرار است فصل دوم آن نیز تولید و پخش شود، به مسابقه ای در دنیای واقعی تبدیل کند.

این مسابقه با حضور 456 شرکت کننده، بزرگ‌ترین مسابقه در تاریخ رئالیتی شو تلویزیون خواهد بود. نتفلیکس برای ثبت نام در این مسابقه، سایتی را راه‌اندازی کرده و از شرکت‌کننده‌هایی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، دعوت می‌کند که در مسابقه شرکت کنند. «فرانت من در این دور، در جستجوی انگلیسی زبان‌ها از هر نقطه جهان است.»

گفته می شود که برای ثبت نام و بدست آوردن شانس حضور در این مسابقه باید به آدرس اینترنتی  squidgamecasting.com رفته و یک ویدیو یک دقیقه ای از خود را آنجا آپلود کنید هر چند اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

به گفته نتفلیکس، کاربران در سراسر دنیا که پاسپورت دارند و زبان انگلیسی هم بلدند، می‌‌توانند برای شرکت در این چالش که قرار است اوایل 2023 برگزار شود شانس خودشان را امتحان کنند.

فیلم ثبت نام در مسابقه واقعی اسکویید گیم

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسابقه واقعی اسکویید گیم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “نحوه ثبت نام در مسابقه واقعی اسکویید گیم ؛ قوانین بازی‌ها و شرایط ثبت نام اعلام شد!

  1. سلام من از این بازی خیلی خوشم اومد این بازی بهترین بازی جهان است واز شما خیلی ممنون هستم که این بازی را درست کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *